مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

جشنواره فیلم فجر در بروجرد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره استانی به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تاکنون اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مراکز استان‌ها انجام می‌شد، اما با توجه به این که بروجرد توانایی لازم در برگزاری این گونه جشنواره‌ها را دارد تصمیم گرفته شد که پنجمین جشنواره استانی بزرگترین رویداد سینمایی کشور در بروجرد برگزار شود.

فتایی اضافه کرد: در این جشنواره ۱۶ فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما فلسطین بروجرد اکران می‌شود که همه تدابیر لازم برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: فیلم‌های جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اکران می‌شود که تلاش می‌شود تا شهر‌های استان هم بتوانند برای تماشای فیلم‌ها حضور داشته باشند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام برگزاری این فیلم‌ها رعایت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با میزبانی از این جشنواره پنج میلیارد تومان از اعتبارات ملی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اختصاص یافته که به تهیه کنندگان فیلم‌های اکران شده در لرستان پرداخت می‌شود.

فتایی بیان کرد: خرید بلیط فیلم‌های این دوره فقط از طریق گیشه فروش اینترنتی خواهد بود که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار