رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

برای رفع محرومیت ‌از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم/ ایجاد ۳۵۰هزار شغل در سال ۱۴۰۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در سال آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌مان ایجاد ۳۵۰هزار شغل در سطح کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، از همکاری ستاد اجرایی با نهاد‌های انقلابی برای محرومیت‌زدایی در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: در این راستا هر دوهفته یک‌بار جلسات هماهنگی با هم داشته و خوشبختانه همه برنامه‌هایمان هماهنگ است.

او با بیان اینکه "برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد" به برنامه‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال ۱۴۰۰ پرداخت و افزود: امسال ۳۰۰ هزار شغل برای جوانان ایجاد کرده و در سال آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌مان ایجاد ۳۵۰ هزار شغل در سطح کشور است. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ایجاد ۴۰ هزار شغل در طول چند سال اخیر در قالب ۸ هزار طرح در کشور خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مخبر با بیان اینکه "در حال حاضر ۳ هزار طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در کردستان در دست اجراست" خاطر نشان کرد: سال آینده نیز ۵ هزار طرح و ۱۵ هزار شغل در زمینه‌های دامداری، فرش‌بافی، گیوه‌بافی، صنایع دستی، تزئینات چوبی، محصولات باغی و متناسب با نیاز استان برای جوانان بیکار کردستانی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.