بررسی مشکلات فرهنگی جامعه با مشارکت اصحاب رسانه

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه به برخی مشکلات فرهنگی جامعه اشاره کرد و خواستار مشارکت بیشتر اصحاب رسانه در حل این معضلات فرهنگی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدهادی صحراییان رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : شورای فرهنگ عمومی محور اقدامات فرهنگی استان است، اما همه به خوبی می‌دانیم کار‌ها که در پیچ و خم اداری برود سخت‌تر به نتیجه می‌رسد و انتظار این است که خود اصحاب فرهنگ و رسانه دست به کار شده و از هیچ تلاشی برای ارتقا فرهنگ جامعه و استان دریغ نکنند.

او گفت : در حال حاضر با معضلاتی از جمله سرقت، پرخاشگری، قانونگریزی، خشم و ... در سطح جامعه مواجه هستیم و باید برای رفع این معضلات چاره اندیشی از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و بویژه اهالی رسانه صورت گیرد.

او افزود: بطور جد معتقدیم اصلاح فرهنگ جامعه جز با حضور موثر رسانه‌ها در این عرصه امکان پذیر نخواهد بود و در همین راستا دست یاری به سوی رسانه‌ها دراز می‌کنیم.

صحراییان از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" خبر داد و افزود: این جشنواره اوایل اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و برای مشارکت بیشتر اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن تمدید شده است.

او ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و امیدواریم در مهلت باقی مانده مشارکت اهالی رسانه بیشتر شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه با بیان اینکه داوری آثار طی دو هفته انجام خواهد شد، گفت: نهایتا اختتامیه جشنواره اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

او افزود: در این جشنواره برخی موضوعات از سوی بسیج رسانه کشور اعلام و برخی موضوعات نیز در استان به آن اضافه شد و در مجموع این جشنواره در ۱۰ قالب و با ۱۶ محور موضوعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار