روند تغییرات سهم بازار اپراتور‌های تلفن همراه چگونه بوده است؟

روند تغییرات سهم بازار اپراتور‌های تلفن همراه ایرانی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهم بازار سه اپراتور فعال تلفن همراه کشور مربوط به پاییز امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی رگولاتوری، سهم بازار همراه اول ۰.۲۳۱ درصد در سه ماهه پاییز امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است. این افزایش برای ایرانسل ۰.۰۱ درصد بوده است. رایتل نیز در این زمان با کاهش ۰.۲۹۹ درصدی سهم بازار مواجه بوده است.

همراه اول در پاییز سال گذشته ۶۲ میلیون و ۷۹۴ هزار مشترک فعال داشته که این آمار در سال ۹۹ به ۶۸ میلیون و ۱۷۵ هزار مشترک رسیده است و این یعنی سهم بازار خود را از ۵۳.۱۸۸ درصد به ۵۳.۴۱۹ رسانده است. ایرانسل نیز با ۵۱ میلیون و ۱۴۱ هزار مشترک فعال در سال ۹۸، سهم بازار خود را به ۵۵ میلیون و ۲۹۷ هزار مشترک فعال رسانده و از ۴۳.۳۱۸ درصد به ۴۳.۳۲۸ درصد رسیده است.


بیشتر بخوانید


رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور ۴ میلیون و ۱۱۱ هزار مشترک فعال در سال گذشته به ۴ میلیون و ۱۵۱ هزار مشترک رسیده و سهم بازار خود را ۳.۴۸۲ درصد به ۳.۲۵۳ درصد رسانده است.

همراه اول توانسته در مدت زمان یک ساله بیش از ۵ میلیون کاربر فعال و ایرانسل بیش از ۴ میلیون کاربر فعال به خانواده خود اضافه کند.

در ادامه تصویری از گزارش رگولاتوری از سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را مشاهده می‌کنید:

گزارش سهم بازار اپراتورها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار