در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فروش اسباب بازی های ۲۲ میلیونی در سایت دیوار/ علت بالا بودن قیمت اسباب بازی دست دوم چیست؟

مدیر روابط عمومی سایت دیوار، از دلایل افزایش بی‌حد قیمت برخی از اسباب بازی‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به ازدیاد تبلیغات اسباب بازی‌های گران قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی، کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی، اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند. فعالان توئیتر خواستار حذف چنین تبلیغاتی با قیمت‌های سرسام آور شدند، زیرا افزایش بدون کنترل قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی تورم خود ساخته‌ای را ایجاد کرده و کار را برای خریداران واقعی این اجناس سخت می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را از مهدی امیرپور مدیر روابط عمومی سایت دیوار پیگیر شد.

 امیرپور در رابطه با فروش اسباب بازی‌های دست دوم گران قیمت، در فروشگاه‌های اینترنتی گفت: برای فروش اسباب بازی‌ها قیمت مصوبی وجود ندارد که ما بتوانیم قیمت کارشده این وسایل را تخمین بزنیم. اگر این اسباب‌بازی‌ها مانند ماشین و تلفن همراه قیمت خاصی داشتند ما فقط می‌توانستیم قیمت آن را کنترل و براساس قانون، تبلیغ فروشندگان را از روی سایت حذف کنیم. اما در حال حاضر دلیل قانع کننده‌ای برای حذف این تبلیغات وجود ندارد.

وی در ادامه درباره بالا رفتن قیمت‌ اسباب بازی‌ها در کشور، به دلیل زیاد بودن قیمت‌های ثبت شده در فروشگاه‌های اینترنتی بیان کرد: با توجه به قیمت‌های سایت آمازون، پول گمرکی که برای ورود این اسباب بازی‌های خارجی به کشور گرفته می‌شود، قیمت آن حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان تخمین زده می‌شود، پس در این شرایط قیمت کارکرده این اسباب بازی‌ها می‌تواند بستگی به سالم بودن آن وسیله از نصف قیمت به بالا قیمت گذاری شود.

اسباب بازی های گران قیمت

اسباب بازی های گران قیمت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
با سود200 تا 300 درصد میفروشند
آخرین اخبار