دغدغه روز/

آیا زمان برگزاری آزمون دکتری به تعویق می افتد؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد بسیاری از متقاضیان خواستار تعویق آزمون دکتری هستند و پیام‌هایی برای ما ارسال کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در برگزاری آزمون دکتری پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

چنانچه شما هم با این دغدغه روبرو هستید جهت پیگیری برای ما پیام بگذارید.

 

متن پیام شهروندخبرنگار

با عرض سلام وخسته نباشید کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتاد و این مسئله باعث مشکلات عدیده برای داوطلبان پسر که در تاریخ اول تیرماه و مردادماه اعزام به سربازی می‌شود شده است ما با کلی برنامه ریزی درسی برای کنکور وآمادگی باید اعزام به خدمت شویم و کل زحمات یک ساله مان هدر می‌رود لطفا کمکمون کنید و از سازمان نظام وظیفه جهت تعویق اعزام داوطلبان کنکور ارشد و دکتری تااعلام نتایج آزمون موافقت کنند پیگیری فرمایید.جز باشگاه خبرنگاران جوان کسی نیست صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برساند لطفا این مورد را پیگیری کنید.


از شما خواستاریم با توجه به شیوع ناجوانمردانه ویروس کرونا، هر چه سریعتر جهت تعویق آزمون دکتری و ارشد به ستاد مقابلا با کرونا اطلاع رسانی کنید، چرا که با این وضعیت، حتما شرایط بده و در جلسه آزمون، چون محیط سربسته هست، حتما افراد زیادی مبتلا خواهند شد؛ لذا خواهشمندیم هر چه سریعتر با ستاد مقابله با کرونا تماس بگیرید و خبر تعویق رو اطلاع رسانی کنید. انشااله.


با سلام احترام خدمت اعضای محترم باشگاه خبرنگاران. لطفا ما داوطلب‌های آزمون دکتری را برای تعویق کنکور تا بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا ویروس حمایت نمایید؛ و خواسته ما رو به گوش مسئولین برسونید. باتشکر


با توجه به اینکه وزارت برداشت صریحاً در اطلاعیه تعویق آزمون دستیاری پزشکی، به شرایط خطرناک ویروس کرونا اشاره کرده است، ما دواطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ نیز خواستار تعویق آزمون و انتقال آن به فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ هستیم.
طبیعتا اگر در ماه اسفند شرایط برای برگزاری یک آزمون ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری خطرناک تشخیص داده شده، حکم این است که برای آزمونی با بیش از ۱۸۰ هزار نفر شرایط بسیار خطرناک‌تر خواهد بود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید
لطفا فکری به حال دانشجویان دکتری کنید چرا هیشکی صدای مارو نمیشنوه ! اخه چه اصراریه ک تو این وضعیت کنکور برگزار شه !
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۱۵:۲۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید
لطفا تعویق آزمون دکتری رو پیگیری کنید...
با شیوع کرونای انگلیسی با وجود بچه نمیشه برای یکسال مطالعه کل زندگیت رو هزینه کنی
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام. چرا با این همه هشداری که وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا میده وزارت علوم اینقدر بی توجه رفتار میکنه. تعداد شهرای قرمز بیشتر شده. منع رفت و آمد بیشتر شده و برخی داوطلبا مثل خودم حوزه امتحانیشون یه شهر دیگس ولی با این وجود وارت علوم هیچ اقدامی برای تعویق کنکور نمیکنه. چه منفعتی براشون داره که به موقع برگزار کنن. جون این همه جوون و خانوادهاشون مهم نیس!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام. چرا با این همه هشداری که وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی میده وزارت علوم اینقدر بی توجه رفتار میکنه. چه منفعتی براشون داره که میخوان به موقع کنکورو برگرار کنن. تعداد شهرای قرمز بیشتر شده. منع رفت و آمد بیشتر شده و بعضی داوطلبا حوزه امتحانیشون یه شهر دیگس. چرا با این وجود هیچ اقدامی برای تعویق کنکور نمیکنن. جون این همه جوون و خانوادهاشون مهم نیس!!!
Iran (Islamic Republic of)
Azam
۰۵:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
لطفا ت
عویق
تعویق
تعویق
دکتری1400
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
لطفا دکتری رو تعویق بندازید
صدای ما رو به ستاد مبارزه با کرونا برسونید
Iran (Islamic Republic of)
زهراعماد
۱۱:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام . من واقعا متوجه نمیشم مسئولین کشور هرچه کنکور به مقاطع بالاتر نزدیک میشود به سادگی آزمون ابتدایی فکر میکنند. اسم کنکور دکتری رو خودشه یعنی بالاترین سطح کنکوری بالطبع از همه کنکورها سخت تر هست و باید اماده تر بود . چرا آزمون دکتری ... مهلت بیشتری دارد؟!مهرماه اخرین نتایج اعلام شد همه منتظربودند . اگر همه آزمون ها شیفت داده شده موظفید که آزمون دکتری هم به تعویق بیندازید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام سازمان سنجش با وجود هشدار جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد خیز چهارم و احتمال شیوع کرونای انگلیسی چه اصراری به برگزاری آزمون داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دکترا
۲۱:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
دوستان من خیلی نگرانم شهر ما توی خوزستان هر شب صدای آژیر میاد و وضع بحرانیه خیلی میترسم شبا از نگرانی نمیخوابم دو سه روزه تمرکز ندارم درست مرور کنم این چه بلایی بود خدایا پناه بر تو خودت همگی ما رو کمک کن... خیلی برای ما دعا کنید دوستان تو این شبای پر برکت ماه رجب اگه دو ماه تعویق بیوفته بخدا خیلی بهتر از انتظار تا اسفند سال قبل هست بهم رحم کنیم. شما جای ما نیستین ببینید چه وضعیه ان شالله که برای کسی پیش نیاد ارزو میکنم. شهرای شما اوضاعش ثابت بمونه لااقل فقط خوزستان قرمز بمونه که بشه کنترلش کرد و اینکه هوای خوزستان الان بهشته ولی خواهش میکنم نه خودتون و نه خانواده و دوستانتون سفر نکنید به خوزستان که ما شرمنده شما نباشیم. برای بهتر شدن اوضاع از وزارت بهداشت خواهش میکنم محدودیتا رو و شدیدتر کنن بخصوص برای عید و بعد از عید... دوستان محدودیت نباشه تا هفته دیگه به استان های قرمز اضافه میشه واقعا ما نمیتونیم اسفند ماه برای ازمون دکترا حاظر بشیم من مشکل تنفسی دارم
Iran (Islamic Republic of)
هادی کاظمی
۰۱:۱۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
ما تماس ها و پیگیری ها رو ادامه میدیم. انقدررر تعدادمون بالا هست که اگه همگی روز شنبه در ساعات اداری باز هم تماس بگیریم، به نتیجه میرسیم و سلامتی خودمون، خانواده هامون و عزیزانمون، هموطنانمون حفظ میشه. کنکور به تعویق میفته، همه واکسن میزنیم، اون وقت با خیال راحت در یه زمان مناسب میریم سرجلسه.
بچه ها یادتون نره شنبه زنگ بزنید همگی. باید بازهم خواسته خودمون رو بگیم و تکرار کنیم. ناامید نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
علی از اصفهان
۰۰:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
یکسری به دلایلی کاملا سودجویانه درحال برهم زدن پیگیری های ما هستند.
لازم میدونم تاکید کنم که از طریق صداوسیما (162)، ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری بطور دائمی در تماس باشید دوستان. تعداد اوپراتورهاشون زیاده، زود جواب میدن، برخوردشون مناسبه و نکته مهم اینه که بهترین روش پیگیری مطالبه ما همین هست.
ناامید نشید و به همه حرف های اینجا اهمیت ندید. وقتمون رو صرف تماس گذاشتن بذاریم تا زودتر به نتیجه برسیم.
تا آخرین لحظه پیگیری و تماس ادامه داره.
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۰:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
من هم رفتم سرچ کردم و این کلیپ منتشر شده در آپارات رو دیدم. بسیار تاثیرگذار بود.
خیلی خوب توضیح دادند که چجوری پیگیری کنیم و از چه طریقی اقدام کنیم. و از اخبار وضعیت کرونا در خوزستان صحبت کرده…
دوستان بنظرم برید اونجا لینکش رو برای آشناها و اقوام و دوستانتون بفرستید.
در آپارات ، سرچ کنید ” درخواست تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ ” میاره.
این مطالبه تا لحظه آخر باید پیگیری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۶:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
وااای من فکر کنم این کار بچه های خوزستانیمونه.
https://aparat.com/v/tN9dL
دلم سوخت واقعا. اونا خیلی شرایط به مراتب بدتری دارند. بیاید همه با هم همراهیشون کنیم. اینجوری بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۲۳:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
منم وقتی این ویدئو رو دیدم خیلی زیااااد ناراحت شدم. واقعا چجوری میخواهند امتحان بدهند؟؟؟ کاش بچه ها از صداوسیما و نهاد ریاست جمهوری بیشتر پیگیری کنند. حداقل بخاطر هموطن های نازنین خوزستانیمون این کنکور رو به تعویق بندازید تو رو به خدا. تازه دوستای زلزله زدمون رو هم نمیدونیم در اون سرمای شدید چجوری پنجره ها میخواد باز بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۳:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام
ما خواستار تعویق کنکور دکترا هستیم . لطفا صدای ما رو بشنوید و به خواسته مون رسیدگی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
حبیب رستمی
۱۰:۳۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
از شما خواستاریم با توجه به شیوع ناجوانمردانه ویروس کرونا، هر چه سریعتر جهت تعویق آزمون دکتری و ارشد به ستاد مقابلا با کرونا اطلاع رسانی کنید، چرا که با این وضعیت، حتما شرایط بده و در جلسه آزمون، چون محیط سربسته هست، حتما افراد زیادی مبتلا خواهند شد؛ لذا خواهشمندیم هر چه سریعتر با ستاد مقابله با کرونا تماس بگیرید و خبر تعویق رو اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
F
۰۹:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
تو رو خدا ما رو از این شبهات نجات بدید ،اگه قراره تعویق باشه بگید اگه نه هم بگید.
(خواستار تعویق)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام
تو رو خدا یه کاری بکنید
ما الان تو خوزستان وضعیت افتضاحه، با این شرایط میخوان ازمون دکتری بر گزار کنن??
از شما صدا و سیمایی ها انتظار همیاری داریم
لطفا صدای ما رو ب گوششون برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
سامر
۱۰:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید.
تا الان حدود ده هزار نفر در کارزارهای اینترنتی درخواست تعویق کنکور دکتری به زمان قطعی اردیبهشت ماه را داشتند. لازم به ذکر است که آزمون دستیار پزشکی با تعداد متقاضی حدود یک دهم آزمون دکتری سراسری به دلیل آنچه که وزارت بهداشت شرایط خطرناک کرونا خوانده است، به تعویق افتاده؛ اما هنوز خبری از تعویق آزمون دکتری سراسری نیست.
خواستار تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت ماه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان باز هم همگی امروز با صداسیما و نهاد ریاست جمهوری تماس میگیریم. این خواسته باید بارها و بارها تکرار بشه. متاسفانه در کامنت ها خوندم که بعضی از افراد که مشخصه داوطلب واقعی نیستند و چون مسئول برگزاری کلاس های آمادگی دکتری هستند برای اینکه ضرر مالی نکنند رفتند تماس گرفتند تا جو رو خراب کنند. ولی ما از خواستمون کوتاه نمیایم. من خودم روزی ۳ بار زنگ میزنم به جاهای مختلف. شما هم حداقل یکبار با این نهادهای پیگیر (ریاست جمهوری و صداوسیما) تماس بگیرید. پیشنهاد میکنم که این رو هم بگید بهشون که موسسات آموزشی خودشون رو داوطلب معرفی میکنند و میگن مخالفیم چون نمیخوان ضرر مالی کنند، دنبال سودجویی خودشان هستند و متاسفانه نگران سلامتی این جمعیت عظیم داوطلب جوان و نخبه که قراره آینده این کشور رو بسازند نیستند.
ما همه این تماس ها رو ادامه میدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکوری
۲۲:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اینجور که بوش میاد تعویقی در کار نیست بخونید ...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
صدا سیما وقتی میری بازار با دوربینش پشت سرته اما الان که ما زبونمون مو درورد انقد خواهش کردیم به دادمون برس ساکته
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۶:۱۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خواهشمندیم کنکور دکتری رو به تعویق بندازید،ما واقعا شرایط حضور نداریم ،پارسال هم این موقع شوک بهمون وارد شد ،ما داوطلبان دکتری چه گناهی کردیم که در جوی مملوء از استرس باید شرکت کنیم .
باید تلاش هامون مثمر ثمر واقع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
بهارک
۱۴:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
در شرایطی که وزیر بهداشت اسفند سیاهی در مورد کرونا پیش بینی میکند ، سازمان سنجش چه اصراری برای برگزاری کرونا در ۱۵ اسفند دارد ؟ احتمال ابتلا به کرونا با حضور چند ساعته در فضای بسته وحشتناک است ضمن اینکه استرس ناشی از ابتلای احتمالی کارایی داوطلبان را پایین می آورد . ما تقاضا مندیم کنکور به بعد در ۱۴۰۰ و هوای گرم که امکان باز کردن درب و پنجره ها وجود دارد برگزار شود .
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۱۳:۴۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
من با 162تماس گرفتم گفت به صدا و سیما مربوط نیست باید از سازمان سنجش بخواید اونا هم میگن ستاد مبارزه با کرونا
Iran (Islamic Republic of)
هادی کاظمی
۱۴:۲۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اتفاقا من تماس گرفتم وخیلی خوب برخورد کردند و گفتند منتقل می‌کنیم. به همین یک شماره اکتفا نکنید لطفاً. با نهاد ریاست جمهوری هم تماس بگیرید. شخص محترم رئیس جمهور رئیس ستاد مقابله با کرونا هم هست. خیلی خوب حرف ها و خواسته هامون رو پیگیری میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش مهدیزاده
۱۳:۲۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب بیش از چند ده هزار نفر این تقاضارو دادن ولی معلوم نیست چرا اینقدر سازمان سنجش اصرار بر برگزاری در اسفند ماه داره . به والله هیچ اتفاقی نمی افته منطقا با توجه به تاخیر سال قبل بایستی این آزمون به بعد از سال جدید موکول بشه . روزی چند هزار نفر مبتلا به ویروس و مورد خطرناک چهش یافته که مخاطبش بیشتر روی جوانتر هاست از تهدیدات این قضیه است. انشالله واکسن هم عمومی بشه و خاطر بهتری رو فراهم کنه اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناظمی
۱۲:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
این همه حرف زدیم کمپین تشکیلددادیم سخنگوی سلزمان سنجش میگه بلدلیل عدم اعتراض و درخواست برای تعویق در زمان مقرر آزمون برگزار میشود ما صدامون گرفت ازبس اعتراض کردیم نمسدونم اونا هودشونو زدن به کوچه علی چپ یا واقعا این کمپینا هیچ کاری نتونستن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
هادی کاظمی
۱۱:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام بیاید همگی با 162 روابط عمومی صداوسیما و 0216133 ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری هم تماس بگیریم. درخواستمون رو فقط از طریق تماس پیگیری کنیم. به من گفتند اگه تعداد زنگ ها و تماس بالاتر از 100 تا بشه حتما ترتیب اثر میدهند. این چندتا قدم کوتاه تا رسیدن به هدفمون رو همه با هم بیایم. این حق را باید همه پیگیرش باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اخه این همه پیگیری چرا تو سایت نوشته هیچ گونه پیگیری دریافت نکردیم تو رو خدا کاری کنید شماره یا ایمیل چیزی بفرستین ماهم پیگیری کنیم دوستان
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
واي تو خبرا خوندم هیج گونه اعتراضی دریافت نشده تو رو خدا بیشتر پیگیری کنید سر وقت معین برگزار میشه وای خدای من
ما محدویتا زیاد شده چطوری برم تا اهواز وضعیت ما قرمز هست حتی ازمون پتروشیمی رو لغو کردن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۲۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
امروز مجدد تاکید کردن کنکور در زمان تعیین شده برگزار میشود....از طرفی همش دارن برای کرونا انگلیسی هشدار میدن
از طرفی کنکور عقب نمیندازن
اینا عین بی عدالتی بخدا.....
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکور
۰۱:۳۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خواستار تعویق هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
من تماس گرفتم با وزارت بهداشت گفت زنگ بزنید وزارت کشور
Iran (Islamic Republic of)
هادی کاظمی
۱۱:۴۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
با 162 روابط عمومی صداوسیما و 0216133 ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری هم تماس بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام عزیزان.حتما به این ۳ جا زنگ بزنید و تعداد تماس ها رو بالا ببرید.
(دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، ارتباط مردمی صداوسیما)

من خودم زنگ زدم و گفتند پیگیری میکنند. شما هم ناامید نشید و تماس ها رو ادامه بدید. اینجا کامنت ها خیلی دیده نمیشه. فقط تماس جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
متقاضی
۱۲:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
من تماس گرفتم
گفتن به ما مربوط نیست مربوط به سازمان سنجش و صلاح دیده برگزار شه کنکور ....
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۳:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز لطفاً الکی جو رو خراب نکنید. سازمان سنجش از وزارت بهداشت دستور میگیره و اگه ستاد کرونا بگه مجبوره آزمون رو به تعویق بندازه. شما با دفتر ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری و صداوسیما تماس نگرفتی، چون من باهردوتا تماس گرفتم و گفتند که حتما پیگیری میکنند. ولی تعداد تماس ها باید بیشتر بشه. دوستان ناامید نشید و تماس تلفنی بگیرید. تعویق در این شرایط کرونایی به حق است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان. همگی زنگ بزنید دفتر ارتباط مردمی ریاست جمهوری 0216631

تنها مسئولی که می‌تونه آزمون رو به تعویق بیندازه، ریاست جمهوری بعنوان رئیس ستاد مقابله با کروناست.
تعداد تماس ها باید حداقل صدتا بشه. همگی زنگ بزنید، ناامید نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
شرکت کننده
۱۰:۵۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان توروخدا پیگیری کن زودتر از استرس تلف شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستای گلم، لطفا برای درخواستمون یکم تلاش کنید و با شماره های وزارت بهداشت، نهاد ریاست جمهوری و صداوسیما تماس بگیرید. تا الان فقط من زنگ زدم، چون بی اطلاع بودند مسئولین… خب اگه همه تماس بگیرند و این موضوع رو مطرح کنند پیگیری میکنند دیگه. ولی با یکی دوتا تماس من کاری پیش نمیره. تماس بگیرید همتون. نذارید در حقمون ظلم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
شرکت کننده
۱۰:۲۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
مسئول رسیدگی به تعویق کنکور اقای غلامی هستند وزارت بهداشت لطفا همه تماس بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
شمارشون رو لطفا بذارین
Germany
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
الان این همه اینجا نوشتیم چرا پس هیچکس کاری نمیکنه یه خبرگزاری پیگیر حق ما شه
دوهفته تا ازمون! هیچکس حتی نمیگه این بچه ها چی میشن
Germany
فروغ
۰۱:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام با این شرایط حاکم اخه چطور میشه رفت ازمون داد. خوبه خودتون میگن توی تجمعات شرکت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
Sara
۲۲:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خواستار تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت یا خرداد۱۴۰۰:
۱_ در فصل زمستان امکان تهویه مناسب و یا باز گذاشتن در و پنجره وجود نداره ،تجمع و بار ویروس در یک مکان مسقف وبسته در طول چند ساعت احتمال سرایت رو چند برابر میکنه ولو اینکه فرد ماسک زده باشه!
۲_ برگزاری دو کنکور در یک سال و مشخص شدن نتایج در آبان و بازه زمانی کم برای مطالعه خلاف عدالت آموزشی
این مطالبه حق طبیعی ماست، چرا آزمون دستیاری با۱۵ هزار داوطلب به تعویق افتاد اما این آزمون با ۱۸۰ هزار نه؟! تبعیض نیست؟
لطفا صدای ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
من تماس گرفتم، تعداد تماس باید زیاد باشه تا سریع پیگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خواستار تعویق آزمون دکتری هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام
بله دوستان دقیقا همینطوره که در کامنت ها میخوندم. تعداد تماس ها با وزارت بهداشت و صداوسیما خیلی موثره. همگی تماس میگیریم. نمیذاریم ما رو فراموش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
به چه شماره ای باید تماس گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۳:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
ظاهراً اگه اینجا مستقیما شماره ای گذاشته بشه، نظر تایید نمیشه. در سایت وزارت بهداشت بگردید شماره دفتر آقای وهاب زاده و خانم دکتر لاری وجود داره. روابط عمومی صداوسیما هم به همین صورت پیدا کنید. همچنین با نهاد ریاست جمهوری هم تماس بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان. من هم موافقم که به تعویق بیفته. فقط اگه همه با هم به
هردو وزارت بهداشت و صداوسیما زنگ بزنیم موثر واقع میشه. ما تعدادمون خیلی بیشتر از آزمونهای دیگست. ناامید نشوید.
Iran (Islamic Republic of)
آرس
۱۷:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام،
خدمت مسئولین محترم وزارت بهداشت و علوم،
با توجه ب وضعیت اسفناک کشور از لحاظ شیوع دو نوع ویروس خطرناک کوید ۱۹، از شما عاجزانه تقاضامندیم آزمون دکتری ۱۴۰۰ را به فصل گرمتر موکول نمائید تا از لحاظ برگزاری آزمون در محیط رو باز، یا تهویه ی محیط و رعایت سایر پروتکل ها و همچنین احتمال آغاز سراسری واکسیناسیون مشکلی وجود نداشته باشد.
با تشکر فراوان،
اطرف کلیه ی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
خواستار تعویق آزمون دکتری هستم
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۶:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
چرا کنکور ارشد خرداد ؟؟؟
دکتری اسفند ؟؟؟
ما تا آبان منتظر نتایج بودیم بعد اسفند امتحان
تو یه سال دوبار آزمون دکتری؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
کیانا ایرانی
۱۶:۱۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام. به نظر بنده نیز تماس با مسئولین وزارت بهداشت بسیار راهگشاست و فقط آن ها هستند که میتوانند سازمان سنجش را متقاعد کنند. همگی تماس میگیریم و دلسرد نمیشویم.
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۵:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام ، کی مشخص میشه که ایا عقب میوفته یا نه؟ اصلا به تعویق میوفته؟
Iran (Islamic Republic of)
فتانه
۱۳:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستای گلم، منم مثل شما استرس دارم. ولی اگه همه با هم با مسئولین وزارت بهداشت تماس بگیریم، سازمان سنجش هم به تعویق میندازه آزمون رو.شماره تماس آقای وهاب زاده و خانم دکتر لاری داخل سایت وزرات بهداشت هست. بریم تماس بگیریم زودتر نتیجه میده.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
آره منم با شما موافقم. باید زنگ بزنیم مسئولین تا جلوی این آزمون رو بگیرند. زنگ میزنم. به بقیه دوستام هم میگم.
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۷:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
دوستان عزیز، زنگ بزنید وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا. فقط اون ها میتوانند این آزمون را به تعویق بیندازند. همه با هم تماس بگیریم پیگیر کارمون میشن. ناامید نشید. ما میتونیم صدامون رو به گوش مسئولین برسونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام و وقت بخیر از مسولان عزیز خواهش میکنم آزمون دکتری به تعویق بندازند لطفا و در بهار ۱۴۰۰ برگزار شود بعد از واکسینه شدن بعضی از گروها
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا حسینی
۱۲:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
اینجانب موافقت خود را با تعویق کنکور دکترا و موکول کردن آن به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ اعلام میدارم
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۲:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام
موافق تعویق هستم.
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۱:۳۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام
سال پیش من خودم ازمون دکترا شرکت کردم هیچ پروتکلی رعایت نمیشید حالا که هوا سردم هست تهویه ای وجود نخواهد داشت چطور میشه ۴ ساعت در فضای بسته موند خواهشمندیم تعویق بندازین ازمونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
از مسئولان خواهش میکنم کنکور دکتری رو بذارن آخر اردیبهشت سال بعد،تازه کرونای انگلیسی اومده،حداقل بذارن تا گروههای پرخطر و کادر درمان واکسینه بشن بعد‌.
Iran (Islamic Republic of)
شرکت کننده
۱۱:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام
پارسال شرایط رعایت پروتکل ها رو دیدیم
نه فاصله ای بود نه تهویه ای ....معلوم نیست میخوان چه بلایی سر جوونای مردم بیارن
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۰:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
موقع تطبیق کارت و داوطلب باید ماسک ها برداشته شه اگه یه نفر مبتلا باشه کل اون مجموعه به تبع اون کل خانواده های اونا ک به دنبالش هزاران نفر مبتلا میشن، لطفا پیگیری کنید تعویق کنکور دکتری رو
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۰:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام موافق تعویق ازمون دکترا با این شرایط کرونایی هستم الان کرونای انگلیسی در کشور در گردشه و واقعا وضعیت خطرناکیه...از طرفی فاصله بین دو ازمون دکترای ۹۹ و ۱۴۰۰ واقعا کم بود..ممنون میشم درخواست ما رو به گوش مسئولین محترم برسونید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
عرض سلام
لطف کنید کنکور دکتری را به بهار سال ۱۴۰۰ موکول بفرمائید.
چرا با ما همکاری نمی کنید.یکبار آزمون را به تعویق بیندازید‌ . فرصت ما برای مطالعه بسیار کم بود،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
موافق تعويق در دو آزمون اسفند (وكالت) و( دكتري )با اين شرايط کرونایی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب ۱۴۰۰
۰۷:۱۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
لطفاً به دو دلیل مهم: یکی شیوع کرونای انگلیسی و دوم فاصله بسیار کم بین آزمون سال ۹۹ و ۱۴۰۰؛ کنکور دکتری رو تا اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۰ به تعویق بندازید.
France
یگانه
۰۶:۱۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
لطفا کنکور دکتری را به اردیبهشت ماه موکول نمایید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۱:۳۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
بنده موافق تعویق کنکور هستم
خواهشا عقب بندازین
Iran (Islamic Republic of)
سونا ناظمی
۰۰:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
واقعا از تاریخ ۱۵ اسفندماه اوج رفت و امد و خرید مردم تاریخ بدتر مسیولین محترم پیدا نکردن .امشب دکتر حریرچی فرمودن با افزایش تعدادمبتلایان کرونای انگلیسی وضعیت کشور بحرانی شده چطور جوانان مملکتو در محیط بسته در بدترین تاریخ سال به کارزار مرگ میکشونید.واقعا عقلانی نیست چرا که هر کدام از داوطلبا مبتلا بشن به دلیل پیک رفت و امد در اخر سال به خانواده و همه مردم منتقل خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
سونا ناظمی
۰۰:۴۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
ازتون خواهش میکنم حتما پیگیر تعویق زمان ازمون دکتری باشید بخدا مردیم از استرس.اخه ۱۵ اسفند چه زمانیه برای برگزاری ازمون .دقیقا اوج رفو امد مردم و با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی واقعا داریم به کام مرگ میریم با ازمون در این تاریخ واقعا غیر کارشناسی.ازمون دستیاری پزشکی که قرار بود ۷ اسفند برگزار بشه به تعویق افتاد چرا ازمون دکتری با ۲۰۰ هزار شرکت کننده دقیقا در وسط ماه اسفند نباید به تعویق بیفته .خواهش میکنم صدای مارو به مسیولین وزارت بهداشت برسانید که از مسیولین وزارت علوم با این انتخاب زمانی نادرست انتظاری نمیشه داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
با موج جدید کرونا، حداقل شهرهایی که در وضعیت قرمز یا نارنجی هستند مثل خوزستان و اصفهان را به تعویق بیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام با توجه به اینکه ازمون دستگاههای اجرایی دوبار به تعویق افتاد و نتایج ازمون دکتری سال ۹۹ در ابان ماه اعلام شد ما زمان خیلی کمی برای مطالعه منابع دکتری داشتیم و الانم با توجه به شیوع بیماری کرونا از ما خواهشمندیم که صدای مارو به مسئولین محترم برسانید که این ازمون در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار بشه ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه طاهرخانی
۲۳:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
من آزمون استخدامیم با سه ماه تاخیر برگزار شد واقعا برای دکترا وقت نکردم که بخونم این انصاف نیست.اگه اون تاخیر خورده ولی این تو این شرایط برگزار بشه.حداقل به آزمون دکترا هم ی فرصتی بدن.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۲۲:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام

با توجه به شرایط شیوع کرونای انگلیسی ,واقعا باید کنکور دکتری هم به تعویق بیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بابا خواهشن مثه پارسال نشه...حالا اگه تعویق بخوره مثلا کرونا میره...بس کنید دیگه ، فقط دنبال فرجه‌اید و به‌فکر اونایی نیستین که می‌خوان زود تر از کنکور خلاص شن
Iran (Islamic Republic of)
دکی
۰۷:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
شما با این درک و فهمی که داری کلا شرکت نکن...به نفع مردم و مملکته
Germany
H
۲۲:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید.
لطفا کنکور دکتری را به تعویق بیندازید .
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۲:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ممنون که این موضوع را در سایت خود قرار داده‌اید. ای کاش صدایمان به مسئولین مربوطه می‌رسید تا با توجه به شیوع کرونای انگلیسی و هدف قرار دادن قشر جوان از برگزاری آزمون دکترا در اسفند ماه ممانعت به عمل آید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام لطفا پیگیری کنید و صدای ما رو به ستاد کرونا برسونید. موافق تعویق کنکور دکتری هستم
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۲۲:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
بنده هم موافق تعویق کنکور دکتری هستم.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من هم آزمون دکتری باید به سال بعد موکول شود. چرا آزمون ارشد به خاطر کرونا به تعویق افتاد ولی آزمون دکتری نه؟ لطفا صدای ما را به مسولین برسانید. ممنون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید
تعویق آزمون دکتری همانند تعویق آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت و نظام مهندسی
Iran (Islamic Republic of)
کنکور۱۴۰۰
۲۰:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام
باتوجه به اینکه شرایط کرونا هنوز بده و وخیمه و منایع کنکور دیر اعلام شد و از طرفی بخاطر شرایط مالی به دنبال جبران مالی بودیم خواهشمندم کنکور دکترا به فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ موکول شود. لطفا شرایط سخت مارو در نظر بگیرید ‌ ومارو درک کنید. فاصله خیلی کمی یود از کنکور ۹۹تا ۱۴۰۰ و اعلام منابع دیر انجام شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام، از مسؤولان محترم وزارت علوم خواهش می کنم کنکور دکترا را چند ماه به تاخیر بیندازند. امیدواریم شرایط کرونا بهتر شود.
Iran (Islamic Republic of)
مریم (مادر یک کنکوری دکترا ۱۴۰۰)
۲۰:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
باسلام
تقاضا دارم کنکور دکترای ۱۴۰۰ را بخاطر بحران کرونا به تعوبق‌اندازید. چون همه خانواده ها درگیر بیماری بودند و ترس از دوباره بازگشتش را دارند. لذا خواهشمندم به زمان دیگری موکول نمایید. و سریعا اطلاعرسانی نمایید. سپاسگذارم. موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
داوطب دکتری
۲۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با توجه به گسترش ویروس جهش یافته در کشور،با تعویق کنکور دکتری با تجمع افراد جلوگیری می کنید، با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام،لطفا آزمون دکترا روحداقل تا خردادماه ب تعویق بیندازین،تاعلاوه بر بهبود شرایط سلامت کشور،خانواده خودمان را ب خطر نندازیم.سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۰:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
احتراما باتوجه به شرايط فعلی (نفوذ ویروس منحوس کرونا در بین مردم) و زمان امتحان دکترا در روزهای پایان سال که افرادی در تب و تاب خرید برای سال نو هستند و بالطبع وخیم تر شدن شرایط را در پیش خواهیم داشت لذا تقاضا داریم نسبت به تعویق کنکور به ماههای آینده و اعلام آن نیز اقدام نمایید. پيشاپيش از بذل توجه شما سپاسگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۰:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با تعویق مخالفم. من داوطلب پارسال بودم که بخاطر تعویق های پنج باره و خستگی بیش از حد نتونستم آزمونم رو طوری که بودم بگذرونم. پارسالم چهار بار تعویق بود و نهایتا مرداد ماه در اوج کرونا برگزار شد. شیراز در وضعیت قرمز بود و ما رفتیم سر جلسه در حالیکه ماه های قبلش وضعیت بهتر بود هم شیراز هم کل ایران. لطفا انقدر از تعویق صحبت نکنید باعث نابودی خیلیها میشید. من بنا بود امسال وکالت بخونم اما بخاطر تعویقای دکتری وکالتو هم از دست دادم.
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۹:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام خواهشا آزمون رو بعد از عید برگزار کنید تا با خیال راحت امتحان بدهیم، آمار کرونا رو به افزایش هست، خواهشا پیگیری کنید هرچه زودتر.
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب دکتری
۱۹:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
واقعا من متوجه این عجله برای برگزاری دو کنکور در فاصله 7 ماه نمیشم. این تصمیم سازمان سنجش مغایر با اصول اساسی آزمون های استاندارد شده هست. در صورتی که میشه تو فصل بهار با فضای باز و شرایط بهداشتی بهتر کنکور رو برگزار کرد. لطفا این خواسته به حق داوطلبان دکتری وزارت علوم هم مثل خواسته داوطلبین آزمون دستیاری پیگیری و محقق بشه
Iran (Islamic Republic of)
حمیده
۲۲:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
بله درسته
در اردیبهشت ماه حداقل از تهویه هوا بوسیله باز گذاشتن درو پنجره محیط میشه استفاده کرد،اما درمحیط بسته پرزمستان امکان همه گیری بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام اینجانب هم باتوجه با شرایط خاص کرونا با تاخیر کنکور دکتری موافقم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
خبرگزاری محترم وعدالتخواه
خواهشاصدای ماروبه گوش مسئولین به خصوص ستادکرونابرسونید.تعویق کنکوردکتری درشرایط فعلی واقعاضروری هست.
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب دکتری
۱۸:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
لطفا به مسئولان بگویید کنکور دکتری را به تعویق بیندازند تا قشر آسیب پذیر واکسینه شوند.واکسیناسیون شروع شده و تا اخر فروردین قشر آسیب پذیر واکسینه میشوند، با تعویق میتوان از خطر ابتلا و فوت خیلی ها جلوگیری کرد، شرایط را درک کنید ما کم فوتی نداشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب دکتری
۱۸:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام امیدوارم نظرات ما از طریق yjc به مسئولان برسد. وضعیت شهر من نارنجی شده و داره قرمز میشه. ترس دوباره برگشته درسته به لحاظ درسی الان بهتره ولی چون اینجا وضع خرابه دلم نمیخواد خودم و خانوادم بخصوص پدر و مادرم که در گروه آسیب پذیر هستند بخطر بندازم. لطفا تا واکسیناسیون افراد آسیب پذیر صبر کنید که ماه دیگه قراره انجام بشه با یه ماه تعویق میشه جان خیلی هارو بخطر ننداخت. لطفا صدای مارا برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان:
اینقدردلایل منطقی وعقلانی زیادی وجودداره که جای شکی نیست تعویق آزمون دکتری واقعاضروری هست.
لطفااین خواسته به حق ودغدغه جدی داوطلبین روبه مراجع ذی ربط به خصوص ستادکرونا انعکاس بدین.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مولود
۱۷:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دوستان خواهشا شرایط همدیگه را درنظربگیریم.خوب یه سریا خوندن عقبم بیوفته بازدوره میکنن رتبه بهترمیارن.من خودم داوطلب کنکور۱۴۰۰هستم بیماری ایی زمینه ایی آسم دارم داروی قندخونم مصرف میکنم یک ساله جایی نرفتم.مادرسالمند است و بیمارقلبی.داروی قشارخون هم مصرف میکند.دریک شهرستان کوچک با امکانات کم هستیم.من هم درسم راخوندم ولی برای سلامتی خودم و مادر پیرم موافق تعویقم.همچنین یکسری از داوطلبان ممکنه سیستم ایمنی صعیفی داشته باشن وسر جلسه مبتلا بشون.خواهشا از دستتون میرسه کاری کنیدحداقل کنکورا بندازن اردیبهشت ک امکان تهویه هوا میسر باشه.برای راه رضای خدا همگی دست ب دست هم دهیم و ب امیدتعویق باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
مولود
۱۷:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دوستان خواهشا شرایط همدیگه را درنظربگیریم.خوب یه سریا خوندن عقبم بیوفته بازدوره میکنن رتبه بهترمیارن.من خودم داوطلب کنکور۱۴۰۰هستم بیماری ایی زمینه ایی آسم دارم داروی قندخونم مصرف میکنم یک ساله جایی نرفتم.مادرسالمند است و بیمارقلبی.داروی قشارخون هم مصرف میکند.دریک شهرستان کوچک با امکانات کم هستیم.من هم درسم راخوندم ولی برای سلامتی خودم و مادر پیرم موافق تعویقم.همچنین یکسری از داوطلبان ممکنه سیستم ایمنی صعیفی داشته باشن وسر جلسه مبتلا بشون.خواهشا از دستتون میرسه کاری کنیدحداقل کنکورا بندازن اردیبهشت ک امکان تهویه هوا میسر باشه.برای راه رضای خدا همگی دست ب دست هم دهیم و ب امیدتعویق باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۷:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت شما
بنده ۵ماه هست بی وقفه دارم مطالعه می کنم و هدفم رتبه تک رقمی بوده اما مطمئنن الویت اولم سلامتی خانواده و هم وطنان هست و با توجه به زمان نامناسب انتخاب شده برای آزمون دکتری موافق تعویق هستم از طرفی تجربه ثابت کرده آزمون ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمی کنن پس بهتره زمانش عوض بشه والا هر اتفاقی که به دلیل خودخواهی و عدم توجه به خواسته اکثریت شرکت کنندگان بیافتد پای وزارت آموزش و سنجش و وزارت بهداشت است
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۱۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
باسلام
خواستار تعویق کنکور دکتری می باشم.
لطفا رعایت حال ما را بکنید. توی خونه افراد مسن داریم.
بعد عید هوا خوب میشه و میشه پنجره ها رو باز گذاشت. اینطوری حداقل چند نفر کمتر می‌گیرن.
با تشکر
Australia
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
وزیر بهداشت گفته کرونای انگلیسی تقریبا پخش شده متاسفانه،خواهش میکنم از باشگاه خبرنگاران جوان که پیگیری کنید کنکور دکتری به تعویق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۶:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنم دکتری رو فروردین یا اردیبهشت برگزار کنید بخدا جدا از بحث کرونا. واقعا فرصت مطالعه خیلی کم بود هم بخاطر فاصله زمانی بین دو آزمون و هم بخاطر درگیر شدن خیلی از خانواده ها با بیماری ک منجر به سوخت زمانی خیلی ها شد. خواهش میکنم اردیبهشت ماه برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
لطفا صدای ما را که مدتهاست نسبت به موعد آزمون دکتری خواهان تجدید نظر بودیم به گوش مسئولین امر برسونید، آیا در این شرایط که بیماری روی همه امور اثر گذار است برگزاری متراکم ترین آزمون سراسری ایران (به گفته شخص محترم رئیس سازمان سنجش) در فصل زمستان در فضای بسته و سرما و ... کار صحیحی است؟ لطفا تعویق بیندازید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
با تعویق کنکور دکتری موافقم
خواهشا صددای ما را به مسولان برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز !!!
شما اگه تا یه زمان دیگه میتونی همش بخونی که خیلی خوبه اما همه که نمیتونن درست سلامتی مطرحه اما آدم اگه رعایت بکنه برای یه روز که کرونا نمیگیره:/
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۵:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
مخالفان تعویق که بسیار اندک هستند کمی فکر کنند که اون جوان هموطنی که در اهواز زندگی میکند و میخواهد بیاید سر جلسه کنکور، امروز اعلام شده است که شهرش از لحاظ وضعیت ابتلای کرونا قرمز است و ممکن است در اثر حضور ۴ ساعته سر جلسه کنکور، مبتلا شود. لذا آزمون را به پس از انجام واکسیناسیون و شرایط بهتر بایستی منتقل کرد. فکر کردن و نتیجه گیری کردن سخت نیست. فقط نباید به فکر خود باشیم
Iran (Islamic Republic of)
شيما
۲۰:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
مخالفان تعويق خيليييي انگشت شمارند و بيشتر نگران اين هستن که بايد برن سربازي هنوز نتونستن درک کنند که اگه کنکور عقب بيفته سازمان نظام وظيفه بهشون مهلت ميده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی
۱۵:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
هنوز معلوم نیست سازمان سنجش چرا تاریخ های برگزاری آزمونها را غیر کارشناسی تعیین میکند. واقعا اگر برای خودتون سلامتی مهم نیست برای تحصیلکرده های این کشور ارزش قائل بشید. وضعیت کرونا از اونی که فکر می کنید خطرناک تره. این شهرهای نارنجی در واقع همون وضعیت قرمزا چندماهه قبله اما دولت متاسفانه صورت مسئله رو پاک کرده،، #تعویق_دکتری_وزارت#علوم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
کارشناسی کرده دیگه
انداخته جمعه که تعطیله
دیگه چقد کارشناسی کنه؟؟
۱۲
آخرین اخبار