ساماندهی فروش سیمان در باغملک

سرپرست اداره صمت باغملک گفت: کار فروش سیمان در این شهرستان ساماندهی شده است.

باقری سرپرست اداره صمت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص ساماندهی سیمان و نظارت بر توزیع آن در شهرستان، گفت: جلسه‌ای امروز با حضور نماینده فرماندار، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه مصالح ساختمان، عامل خرید عمده سیمان و کارشناسان مربوطه در اداره صمت برگزار شد.

او بیان داشت: مقرر شد که کلیه مصالح فروشان و کارگاه‌های بلوکی و تیرچه بلوکی و پیمانکاری در سطح شهر‌های باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون و روستا‌های تابعه، یا خود آن‌ها مستقیم از طریق کارخانه سیمان اقدام به خرید سیمان و توزیع آن نمایند.

باقری افزود: یا از طریق مراجعه به هاشم نازی با شماره تلفن ۰۹۱۶۳۰۵۱۶۸۹ به عنوان عامل عمده شهرستان جهت خرید سیمان مراجعه نمایند.

سرپرست اداره صمت باغملک ادامه داد: در غیر این صورت با مصالح فروشانی که از طریق سایر واسطه‌ها و دلال‌ها سیمان را باقیمت بالاتری خریداری می‌کنند و با قیمت بالاتر به مردم م یفروشند برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: لیست فروش بار روزانه شرکت سیمان و لیست روزانه خرید سیمان از سوی عاملان با مشخصات کامل در شهرستان‌ها از طریق سازمان صمت و شرکت سیمان به صورت لحظه‌ای برای مدیران صمت شهرستان‌ها ارسال می‌گردد و محل تخلیه بار قابل پیگیری و رصد است، و هیچ راه گریزی وجود ندارد.

باقری گفت: نرخ گذاری و توزیع سیمان در شهرستان حتما باید زیر نظر ادارات صمت شهرستان صورت گیرد در غیر این صورت پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه برای عاملین توزیع متخلف تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.