رزمایش نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی قصرشیرین برگزار شد

رزمایش واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رزمایش واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با حضور یگان‌های تیپ ۳۵ ارتش در منطقه عمومی شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانـده قرارگاه عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور در حاشیه رزمایش واکنش سریع این نیرو گفت: ارتقای سطح آمادگی و افزایش توان رزمی تیپ ۳۵ و حفظ و حراست از تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های جمهوری ایران اسلامی از اهداف برگزاری رزمایش است.

وی افزود: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی قصرشیرین و با عنوان لبیک یا امام خامنه‌ای و با رمز یا علی ابن ابی طالب (ع) اجرا شد.

فرمانـده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اظهار کرد: در این رزمایش تیپ ۳۵ نیرو مخصوص و همچنین یگان‌های پهپادی و هوانیروز و یگان‌های جنگ الکترونیک حضور داشتند که ارتقای آمادگی رزمی و همچنین مقابله با هرگونه تهدید احتمالی در مرز‌های منطقه و حفظ هماهنگی از اهدافی بود که در این رزمایش به خوبی اجرا شد.

فرمانـده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: ما باید بتوانیم هماهنگی و توان نیروهایمان را به مرحله آزمایش بگذاریم و ارتقا دهیم.

امیر سرتیپ آریانفر اضافه کرد: مهم‌ترین پیام این رزمایش به دشمنان این است که نیرو‌های قدرتمند ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح، آمادگی کامل برای حفاظت از خاک ایران اسلامی در برابر هر نوع تهدیدی را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، نیروی زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
این رزمایش ها باید ادامه پیدا بکند
آخرین اخبار