امیر حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تجهیزات و تسلیحات نیروی زمینی ارتش هوشمند می‌شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش از فعالیت‌های این نیرو برای هوشمند کردن انواع تجهیزات و تسلیحات خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشرفت‌های علمی این نیرو اظهار کرد: نگاه ما به دفاع و جنگیدن در راه اسلام برای دفاع از حدود و ثغور اسلامی به اعتبار اسلام، قرآن و سیره ائمه معصومین باید یک نگاه عالمانه و علمی باشد؛  علم جنگیدن به این معناست که علوم باید دست به دست هم بدهند تا چرخه یک سامانه دفاعی را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش هم از این قاعده مستثنی نیست و ما بایستی هم عالمانه بیندیشیم و  هم عالمانه بجنگیم؛ لذا باید مبتنی بر علم و فناوری، صحنه جنگ و دفاع از موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران را اداره کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به حرکت‌های مهمی که در نیروی زمینی ارتش برای پیشرفت‌های علمی انجام شده اظهار کرد: متخصصان نیروی زمینی ارتش قدم‌های خوبی را مبتنی بر علم برداشته اند که طبق آن تجهیزات و تسلیحاتی که قرار است در چرخه دفاعی قرار بگیرند، بر لبه فناوری روز دنیا باشند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در حوزه نظامی با دنیا هماردی داشته باشیم چاره‌ای جز تکیه بر علم نداریم و باید بر روی علم حساب ویژه‌ای باز کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان یادآور شد: نیروی زمینی ارتش وارد عرصه علمی شده است. ما در عرصه‌های زره، ضد زره، رباتیک، هوشمند کردن تجهیزات و تسلیحات و  تجهیزات متعارف فعلی نزاجا قدم‌های بسیار خوبی برداشته ایم که هر کدام به نوبه خود نیازمند یک برنامه خاص هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام، در قران گفته قوی بشوید تا دشمن در شما سختی ببینه و ازارتون نده. صلوات
آخرین اخبار