به مدت 10 روز؛

میزبانی سنندج از تیم ملی کشتی فرنگی

اولین دوره اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور از روز یکم اسفندماه به مدت 10 روز در سنندج برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان کردستان؛ تیم ملی کشتی ناشنوایان جوانان و بزرگسالان کشور به منظور کسب آمادگی حضور و انتخابی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان که به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، در سنندج اردو خواهند زد.

بر این اساس، اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور با حضور ۲۹ کشتی گیر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از روز یکم اسفند در خانه کشتی مجموعه ۲۲ گولان سنندج آغاز خواهد شد و تا روز دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

کشتی گیران حاضر در این مرحله از اردو تمرینات آمادگی خود را در رده سنی جوانان زیر نظر مسلم شیرزاد به عنوان سرمربی و علیرضا عزیزی، میثم قبشه دزفولی و صابر میرزاده به عنوان سرمربی خواهند گذراند و در رده سنی بزرگسالان نیز ناصر نوربخش هدایت تیم را برعهده دارد و سیدفرید عدنانی، محمد مرادی، شهرانم مصطفایی به عنوان مربی تیم برگزار خواهند کرد.

مهدی صدری، مهدی بخشی، علی کریمی و اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، حسین سیف لر از آذربایجان غربی، علی ابراهیمی و محمدرضا صدری از اردبیل، محمدحسین نریمانی، حسین کاظمی، محمد نظرزاده و عارف غلامی از اصفهان، امیرحسین فریدون زاده، امیر جهانبخش، محمدمبین پورشمسیان و علی غفاری از البرز، رضا اسماعیلی و ابوذر ربیع زاده از تهران، مهدی تقی پور از خراسان رضوی، علی وطن دوست از خوزستان، مجتبی اولاد قباد، شیرزاد مهکی، سید امیر رضا نعمت پور و سید صادق ابوالوفائی از لرستان، محمد زارعی از کردستان، هاشم بیابانی از گیلان، امیر قلی نیا از مازندران، علی فراهانی، اکبر صابری و یوسف احمدی از مرکزی کشتی گیران حاضر در اولین دوره ادروی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند که به مدت ۱۰ روز نکات فنی و تمرینات آمادگی خود را برگزار می‌کنند و در پایان آخرین مرحله از اردوی تیم نفرات منتخب به رقابت‌های قهرمانی جهان در ترکیه حضور اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ محمد زارعی به عنوان ورزشکار، سیدفرید عدنانی به عنوان کمک مربی و جمشید خیرآبادی به عنوان مدیر فنی به نمایندگی از استان کردستان تیم ملی کشتی ناشنوایان کشورمان را همراهی خواهند کرد.

ملی پوشان تیم کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت‌های ۲۰۲۱ قهرمانی جهان که نهم تا ۱۵ خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.