مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران:

بازسازی ورزشگاه شهید وطنی از ۱۸ اسفند، کلید می‌خورد

رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص وضعیت ورزش در این استان، توضیحاتی را ارائه داد.

حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه رونمایی از تندیس ۶ اسطوره ورزش ایران در خصوص این مراسم، اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در یک سال گذشته موزه ملی ورزش را تاسیس کرده است. من به سهم خودم از تمامی کارکنان این کمیته تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: آیین تجلیل از مفاخر، پیشکسوتان، ساخت تندیس و ایجاد موزه یک اقدام فرهنگی ماندگار برای ورزش کشور است. مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) و صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) پیگیر تحقق این موضوع بودند که در نهایت این اتفاق مبارک به ثمر نشست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص وضعیت فعلی ورزش این استان بیان کرد: استان مازندران یکی از اضلاع و ارکان ورزش کشور است. از مجموع ۲۱ مدال طلای تاریخ المپیک کشورمان، ۷ مدال سهم استان مازندران و ۲۰ درصد از مجموع مدال‌های بازی‌های آسیایی و المپیک کشورمان سهم مازندرانی‌ها بوده است.

او افزود: استان مازندران در رشته فوتبال هم فعالیت زیادی داشته است. حدود ۵۰ تیم فوتبال استان در لیگ‌های کشور مشغول به کار هستند. ۷۰ بازیکن مازندرانی در لیگ برتر حضور داشته و ۳۰۰ بازیکن در دیگر لیگ‌های فوتبال فعالیت می‌کنند.

رنگرز درباره بازسازی ورزشگاه شهید وطنی گفت: زیر ساخت‌های ورزش استان مازندران نیاز به مرمت دارند. یکی از مکان‌هایی که باید بازسازی شود، ورزشگاه شهید وطنی است که با پیگیری حسین زادگان (استاندار مازندران) هزینه‌های بازسازی تامین شد. با توجه به بازی‌های تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر، از تاریخ ۱۸ اسفند عملیات کاشت چمن طبیعی آغاز خواهد شد.

رنگرز: بازسازی ورزشگاه وطنی از ۱۸ اسفند کلید می‌خورد

حدادیان، مالک نساجی باقی می‌ماند

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره وضعیت مالکیت باشگاه نساجی اظهار کرد: حدادیان (مالک باشگاه نساجی) از زمانی که امتیاز باشگاه نساجی را خریداری کرد در حالی که هیچ انتفاع مالی به او نرسید، از فوتبال مازندران حمایت مادی و معنوی کرده است. ۲ شب قبل با حدادیان صحبت کردم. او قصد ادامه کار در نساجی را داشت و تصمیم دارد این تیم را در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند.

او افزود: تیم فوتبال نساجی با ظرفیت هواداری که دارد، می‌تواند در جمع ۸ تیم برتر لیگ فوتبال قرار بگیرد.

بازسازی ورزشگاه‌ها اولویت کاری ما است

رنگرز در رابطه با حمایت استانداری و اداره کل ورزش از تیم فوتبال نساجی گفت: طبق قانون با توجه به خصوصی بودن باشگاه نساجی امکان کمک مستقیم به این تیم وجود ندارد. ما در تلاش هستیم از ظرفیت استان برای موفقیت تیم استفاده کنیم. مسئولیت مستقیم ما در قبال فوتبال، بازسازی زیر ساخت‌های ورزش استان است. بازسازی ورزشگاه‌های شهید وطنی، شهدای هفتم تیر و شهدای ساری جزء اولویت‌های کاری ما است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار