کمک ۱۱ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت برای مقابله با کرونا

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه با اشاره به کمک ۱۱ میلیارد تومانی این مجمع برای مقابله با کرونا، گفت: تاکنون بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران صعب‌العلاج پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سید اردشیر شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مشارکت خوب خیرین در امر سلامت، گفت:مجمع خیرین سلامت یک تشکل مردمی غیرانتفاعی، غیرسیاسی و غیردولتی است که در کنار سیستم خدمات دولتی در راستای نیاز‌های وزارت بهداشت و درمان احداث، تجهیز، بحث آموزش و تحقیقات در سراسر استان‌های کشور خدماتی را ارائه می‌دهد.

او با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت در استان کرمانشاه به عنوان شعبه‌ای از مجمع خیرین سلامت کشور در اسفند‌ماه سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شد، بیان کرد: در زلزله آبان‌ماه سال ۹۶ نزدیک به ۶۶ پروژه بهداشت و درمان تخریب شدند که با مشارکت خیرین تمامی پروژه‌ها ساخته و به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گفت : در بحث کرونا که از پارسال  پیش آمد تا الان با مشارکت خیرین بیش از ۱۱ میلیارد تومان در قالب تجهیزات حیاتی از جمله دستگاه‌های پی. سی. آر و دستگاه‌های ونتیلاتور، مانیتورینگ، پد‌های بهداشتی و بسته‌های معیشتی، مجمع با کمک حوزه مشارکت‌های مردمی، سمن‌ها موسسات خیریه خدمات‌رسانی کرده است.

او در ادامه از سری خدمات مجمع خیرین به کاشت حلزون نوزادان ناشنوا بی‌بضاعت اشاره کرد که سال گذشته به‌عنوان دوازدهمین مرکز کاشت حلزون در کشور در استان کرمانشاه افتتاح شد.

شهبازی  بیان کرد: در راستای نیازمندی‌های این بیماران، مجمع توانسته یک شعبه بنیاد بخشش را در استان تشکیل دهد و تا الان نزدیک به ۱۵ کاشت موفق حلزون هم برای نوزادان ناشنوا انجام داده‌ایم.

او سیدگی به نیازمندی‌های بیماران صعب‌العلاج سرطانی به خصوص بیماران سی‌اف که بیماری ژنتیکی است را در قالب دیگر خدمات این مجمع عنوان کرد و افزود: تا الان علاوه بر کمک‌های نقدی بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار این بیماران قرار گرفته است.

شهبازی به مشارکت مجمع خیرین سلامت استان در بحث خدمات شهری اشاره و بیان کرد: در این راستا به کمک خیرین در سه محله پرترافیک شهری سرویس‌های بهداشتی نصب شده است.

او  با اشاره به مشارکت خوب بانوان در این مجمع، گفت: بانوان از زمان شیوع ویروس کرونا با افتتاح کارگاه‌های پد‌های بهداشتی توانسته‌اند خدمات خوبی را به حوزه بهداشتی و درمانی ارائه دهند همچنین در بحث تهیه و توزیع بسته معیشتی برای نیازمندان مشارکت خوب و قابل توجهی داشته‌اند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: شماره حساب بانک صادرات ۶۳۴۳-۹۰۱۳-۶۹۱۹-۶۰۳۷ و ۰۱۰۹۴۶۰۴۳۸۰۰۸ آماده دریافت کمک‌های خیرین عرصه سلامت است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار