شرایط عجیب این روزهای پاس همدان/ پاشازاده: برخی به دنبال حاشیه سازی جدید هستند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از شرایط عجیب و طاقت فرسای این روزهای پاس همدان می گوید و همچنان امیدوار به حل مشکلات کنونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از شرایط موجود در پاس و حواشی باشگاه پاس همدان به شدت گله مند  و در انتظار تأمین بودجه مناسب برای ادامه رقابت ها است.

مهدی پاشازاده در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متاسفانه تمرین اخیر تیم،جدی و منظم برگزار نشده است اما امروز وضع کمی بهتر شده است.

او با بیان اینکه به هر حال هر چه شود به ضرر ماست و کادر فنی متهم شماره  یک در نتیجه نگرفتن است افزود: در شرایط کنونی تمرکز نداریم و در باخت ها مقصر شناخته خواهیم شد.

خواهند گفت مشکل پاشازاده است

پاشازاده در رابطه با حواشی عجیب اطراف باشگاه اظهار کرد: به صحبت هایی که در رابطه با من انجام می دهند اهمیتی نمی دهم، برخی افراد به دنبال  حاشیه سازی جدید برای تیم هستند .

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه به هیچ کس چه طرفدار باشد چه هر شخص دیگری، باج نمیدهم؛ گفت: گرچه آنان طرفدار تیم نیستند و به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود و رسیدن به منافع شخصی خود هستند.

پاشازاده تاکید کرد: تا زمانی که سکان هدایت پاس را به عهده دارم پر قدرت ادامه خواهیم داد.

او با بیان اینکه من نظم خاص خود را دارم یادآور شد: هیچ کس حق ندارد در امور فنی  دخالت کند ، هر شخصی جایگاه مشخص خود را دارد.

در کار خود به هیچکس باج نمیدهم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان  با بیان اینکه اتفاق های عجیب و غریبی در فوتبال ما رخ می دهد که  حرفه ای نیست، گفت:  عملکرد من در تیم هایی که مربیگری آن را بر عهده داشتم مشخص است و بسیاری از صحبت هایی که در رابطه با من انجام می دهند واقعیت ندارد.

پاشازاده در رابطه با پیگیری مسئولان ارشد استان بیان کرد: تاکنون پیگیر مشکل تیم نبودند اما خوشبختانه آقای عباس صوفی (رئیس هیئت فوتبال استان همدان) امروز پیگیر  بدهی های تیم  بود و وعده داد با اعضای تیم گفت و گو خواهد کرد.

او در ادامه گفت: شرایط ما در بازی گذشته تأسف آور بود، با چه وضعی به شهر بابک رسیدیم و چه مسافت طولانی و غیر عاقلانه ای را طی کردیم و خستگی در جان بچه های ماند و در آخر حواشی بازی و اشتباهات عجیب داوری مانع نتیجه گیری شد.

در کار خود به هیچکس باج نمیدهم

سرمربی پاس همدان ادامه داد: البته که اشتباهات و حواشی رخ داده در بازی را به مسئولان فوتبالی کشور ارسال کردیم و پیگیر این موضوع بودیم.

او با بیان اینکه مشکل ما عدم تمرکز است و این شرایط روح و روان ما و بازیکنان را به هم ریخته است، گفت:  اکنون باید به فکر آماده سازی تیم برای بازی بعدی با نفت امیدیه باشم آن هم در شرایطی که دو روز به آغاز مسابقه باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: با وساطت بنده بازیکنان در این بازی شرکت خواهند کرد و به آن ها قول داده شده مشکلات مالی  حل خواهد شد.

گزارش از : سینا بیدمشکی

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار