واگذاری سه هزار انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد لرستان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به همراه انشعاب رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب، امسال به مددجویان این نهاد واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فاطمه فولادی،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس قانون بودجه کل کشور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعابات آب، برق و گاز برای یک‌بار معاف هستند و فقط مددجویانی می‌توانند از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند که مستمری‌بگیر کمیته امداد و دارای ملک شخصی باشند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار انشعاب رایگان به مددجویان تحت حمایت واگذارشده است افزود: از این تعداد، ۶۸۵ فقره انشعاب آب، ۷۳۰ فقره برق، یک هزار و ۱۲۵ فقره گاز و ۸۵ مورد فاضلاب است که به همراه ۲۹۰ صدور پروانه ساختمانی و معافیت ۸۵ مورد عوارض شهرداری برای مددجویان انجام شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: برای حمایت از خانوار‌های تحت حمایت و توانمندسازی آنان مددجویانی که دارای شرایط باشند با معرفی به سازمان‌های مربوطه می‌توانند از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند.

فولادی افزود: معافیت از پرداخت هزینه انشعاب و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد می‌شود.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.