بختیاری خبر داد؛

عیدی مددجویان کمیته امداد با مستمری بهمن ماه واریز می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره زمان پرداخت عیدی مددجویان این نهاد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره جزئیات و میزان پرداخت عیدی به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: ما یک ماه مستمری مددجویان کمیته امداد را در پایان هر سال به عنوان عیدی به آن‌ها تقدیم می‌کنیم که امسال نیز مانند سنوات گذشته پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه مبلغ عیدی همراه با مستمری به مددجویان پرداخت خواهد شد، گفت: در روز‌های آخر بهمن ماه این مبلغ در اختیار کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

بختیاری با بیان اینکه این مبلغ به حساب صندوق امداد ولایت واریز می‌شود، تصریح کرد: ما مستقیما آن را به حساب مددجویان واریز می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی تعداد دریافت کنندگان مستمری روند افزایشی دارد.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۵٣٨ هزار و ٧۶٠ خانوار عیدی را دریافت خواهند کرد، گفت: در مجموع ۴ میلیون و ۴۶٨ هزار و ۴۶٩ نفر مشمول دریافت مبلغ عیدی خواهند شد.

بختیاری گفت: تعدادی از این افراد مشمول تبصره ١۴ هستند که تنها یک خدمت از ما دریافت می‌کنند و بقیه مستمری بگیرانی هستند که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

او با بیان اینکه قبل از اینکه لایحه بودجه به مجلس تقدیم شود نشست‌هایی را با مدیران سازمان برنامه و بودجه داشتیم که رویکرد‌های خوبی داشت، گفت: رویکرد‌های مدنظر خوب بودند و براساس منابعی که در بودجه ١۴٠٠ پیش بینی شده بود در لایحه دولت افزایش ٢۵ درصدی میزان مستمری مددجویان را شاهد بودیم.

بختیاری افزود: این میزان افزایش برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی عدد کمی است و ما درخواست داشتیم این مددجویان مورد توجه جدی باشند.

او با بیان اینکه تکانه‌های اقتصادی برای افرادی که دارایی‌های را دارند باعث افزایش دارایی شد، اما افزایش ٢۵ درصدی مستمری مددجویان با تورم جامعه همخوانی ندارد، گفت: با مذاکرات انجام شده در کمیسیون تلفیق کمک‌های خوبی حاصل شد و امروز هم شنیدیم اصلاحات لایحه بودجه تصویب شده است.

بختیاری افزود: افزایش مستمری مددجویان را باید متناسب با جامعه در نظر گرفت، چراکه مددجویان ما با این نسبت دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
چرا مستمری کمیته امداد پرداخت نشده امروز ۲۹ بهمن ولی هیچ پولی نیومده به خدا ۲تا بچه خودم پارکینسون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
رئیس کل کمیته امداد گفتن که ب اندازه یک ماه حقوق مستمری افراد عیدی بهشون تعلق میگیره
پس چرا مایی ک خانواده۴نفره هستیم و حقوق مستمری ۳۵۵تومن هست ۱۱۳ تومن عیدی پرداخت کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
بیا من دست رو قران بدارم ب من یک ریال هم عیدی ندادن...چن ساله من عصو بهزیستی هستم فقط مستمری ناچیزی میدن عیدی نمیدن ..الانم مستمری بهمن ماه رو ریختن ولی عیدی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خجالت نکشید مبلغ عیدی چقدر است
Iran (Islamic Republic of)
حسین سنچولی
۰۲:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
واقعن خجالت نمیکشن پدرم تحت پوشش بهزیسته امروز براش 73هزار تومن عیدی واریز کردن با این مبلغ مگه چی میشه خرید!؟
آخرین اخبار