عزیزی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم تشکیل ستاد‌های مجازی برای انتخابات سال ۱۴۰۰

فعال اصولگرا گفت: همه گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های اجتماعی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ را با محدودیت مواجه کرده است.

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: در آستانه دو انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. در چنین ایامی نامزدهای انتخابات، احزاب و گروه های سیاسی ناگزیرند با مردم ارتباط بگیرند. در ادوار گذشته تشکیل ستادهای متعدد، برگزاری همایش ها و جلسات جزو جدانشدنی انتخابات بود؛ در این دوره هم خبرهایی از تشکیل بعضی از جلسات انتخاباتی در گوشه و کنار شنیده می شود. ما به جهت رعایت حال شهروندان بر محدویت این جلسات تاکید می کنیم.

 عزیزی اعلام کرد: در انتخابات پیش رو تشکیل ستادهای مجازی را به نامزدهای محترم و احزاب و گروه ها توصیه می کنیم. به همین منظور جبهه جهادگران ۸۰ درصد ستادهای خود را در فضای مجازی راه اندازی می کند که بخشی از این ستادها با ساز و کار مطلوبی تا الان در بستر شبکه واتس آپ و پایگاه خبری جهادگران نیوز فعال شده اند. در صدد هستیم از تمام ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ای کشور برای توسعه ستادها و ارتباط با اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان استفاده کنیم.

دبیرکل جبهه جهادگران راه اندازی تریبون تصویری جهادگران را جایگزین مناسبی برای سخنرانی در همایش ها و جلسات انتخاباتی عنوان کرد و افزود: در روزهای آینده، برنامه‌های برگزاری میزگرد تخصصی و وبینارهای عمومی در دستور کار ستاد مرکزی جبهه جهادگران قرار دارد. امیدواریم با اتخاذ تدابیر و راهکارهای جایگزین، ضمن محدود کردن ستادهای فیزیکی و تجمعات شلوغ، بتوانیم انتخابات پرشکوهی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار