پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خدابخش فرماندار شهرستان اهر در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر از تجمعات لیلة الرغائب و شیوع دوباره کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: آرامستان‌های شهر اهر به دلیل پیشگیری از تجمعات تعطیل می‌شوند.

فرماندار شهرستان اهر وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر را زرد عنوان کرد و افزود: متاسفانه رعایت ضوابط بهداشتی و استفاده از ماسک در شرایط حساس کاهش یافته است، در حالی که ۲۰۵ جان‌باخته کرونایی و ۵۵۶۹ مبتلا در شهرستان اهر نشان می‌دهد که این ویروس با کسی شوخی ندارد و از طرفی ۸ بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه و حال ۴ بیمار وخیم است.

او از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان اهر خبر داد، گفت: هر واحد صنفی که نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی بی‌تفاوت باشد بدون تعارف پلمب می‌شود و این امر شامل مشاغل گروه یک و حمل و نقل نیز می‌شود.

خدابخش با تاکید بر این‌که بیش از ۳۰۰۰ بازرسی در رابطه با رعایت ضوابط بهداشتی در صنوف طی بهمن‌ماه انجام شده است، گفت: از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته ۴۳ درصد اصناف شامل ۱۳۰۴ واحد صنفی در اهر به خاطر عدم رعایت ضوابط بهداشتی اخطار کتبی گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از عدم استفاده از ماسک در مغازه‌ها و واحد‌های صنفی گفت: کاهش استفاده از ماسک و بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی در شهرستان اهر نگران‌کننده بوده و زمینه‌ساز بازگشت محدودیت‌ها و وضعیت قرمز کرونایی است.

او همچنین از کاهش استفاده از ماسک به ۵۷ درصد در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در حالی که میزان استفاده از ماسک در شهرستان اهر بالای ۸۰ درصد بود  متاسفانه با عادی‌انگاری شرایط شاهد کاهش استفاده از ماسک هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار