واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قزوین

۱۲۰ واحد مسکونی در ناحیه شهری مهرگان استان قزوین با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، به مددجویان این نهاد واگذار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: تعداد کل واحد‌های مسکونی در نظر گرفته شده برای مددجویان قزوین ۳۷۷ واحد مسکونی است که باقی مانده این واحد‌ها تا خرداد ۱۴۰۰ به آنان تحویل داده می‌شود.

بختیاری افزود: در تفاهمی که با بنیاد‌های مستضعفان و مسکن شده است ۱۰ هزار واحد برای مناطق محروم و روستایی ساخته خواهد شد.

او اضافه کرد: در بودجه امسال دولت ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است.

رییس کمیته امداد با اشاره به رتبه یک استان قزوین در ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: سهمیه این استان ساخت ۴ هزار و ۸۸۰ شغل بود که تا کنون ۶ هزار و ۶۰۰ واحد شغل ایجاد شده و این میزان تا پایان سال به ۷ هزار شغل خواهد رسید.

او با بیان اینکه در استان قزوین یتیم بدون حامی وجود ندارد افزود: سرانه ماهانه هر یتیم در قزوین ۷۰۰ هزار تومان است و این نشاند دهنده حضور مردم و نوع دوستی آنان است.

رییس کمیته امداد همچنین اعلام کرد: مستمری مددجویان همراه با عیدی آنان دیشب به حسابشان واریز شد.

همچنین مرکز نیکوکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ۲۲ مرکز در سطح استان قزوین بطور همزمان توسط آقای بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

انتهای خبر/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.