ارسال پرونده های تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی آبادان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: ۸۱ پرونده تخلف صنفی در بهمن ماه به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان روز چهارشنبه گفت: پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به گرانفروشی، کم فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفیدر سطح بازار آبادان است.

او در ادامه از تامین کالاهای اساسی متناسب با نیاز بازار آبادان برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی اشاره کرد و افزود: اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود ضمن اینکه ۴۰ بازرس در قالب ۱۰ تیم به صورت مستمر در راستای مبارزه با احتکار و گرانفروشی بر بازار آبادان نظارت می‌کنند.

بداغی بیان کرد: در بهمن ماه امسال ۱۵۰ تن روغن خوراکی به منظور تنظیم بازار در شهرستان آبادان توزیع شد.

او اظهار داشت: همچنین برای تنظیم بازار آبادان در اسفندماه ۲۰۰ تن روغن خوراکی از سوی ۶۰ عامل فروش با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار و همکاری اتاق اصناف بین مردم توزیع می شود.

رئیس اداره صمت آبادان گفت: با توجه به تصمیم‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعداد عاملان توزیع روغن خوراکی در آبادان افزایش یافته است و روغن خوراکی با قیمت مصوب طبق مبلغ درج شده بر روی بسته بندی روغن عرضه می شود.

او از شهروندان خواست هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع دهند.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.