بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹؛

سارقان باغ‌ها و مزارع کشاورزی در دام پلیس نکا / انهدام باند سرقت قطعات خودرو در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق باغ‌ها و مزارع کشاورزی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌ها و مزارع کشاورزی، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، دو سارق غیر بومی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به ۲۸ فقره سرقت باغات و مزارع در بازجویی‌های فنی پلیس، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند ۳ نفره سرقت قطعات خودرو در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

او افزود: در جریان رسیدگی به موضوع، ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: در عملیاتی ضربتی متهم اصلی این باند دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به تشکیل باند سرقت خودرو با همراهی ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ساییر اعضای این باند نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کردند.

صفرپور با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات داخلی خودرو در بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به همراه اموال سرقتی کشف شده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۳ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ عبدی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

زندان مقصد نهایی سارقان اماکن خصوصی در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی میاندورود با انجام اقدامات فنی و تخصصی در این خصوص موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه متهمان در بررسی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، انواع ادوات کشاورزی مسروقه کشف شد.

سرهنگ محمدی از دستگیری یک خریدار اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر کتالم، موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده به عنوان مظنون شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرسان رامسرگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با اسناد و مدارک به ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیری ۵ مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: در بازدید از مخفیگاه متهمان در مجموع مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ قیصری گفت: ضمن تحویل اموال سرقتی کشف شده به مالباختگان، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.