آثار برترجشنواره ابوذر در استان مرکزی معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اراک برگزار و از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور برگزیدگان جشنواره، مسئولان واصحاب رسانه و مدیران رسانه‌های استان مرکزی برگزار شد.

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این جشنواره با رویکرد امید آفرینی، ارتقای تولیدات انقلابی، ترویج گفتمان انقلاب، ظهور استعداد‌های رسانه‌ای استان برگزار و در مدت ۳ ماه بیش از ۳۲۵ اثر شاخص به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

ربیعی افزود: پس از بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از سوی هیئت داوران ۱۵ اثر برگزیده شدند که در مراسم از صاحبان آثار برتر تجلیل شد.

او اضافه کرد: این آثار در شش قالبِ خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و تولیدات چند رسانه‌ای و ۱۰ محور موضوعی شامل انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید، امر به معروف و نهی از منکر، مسائل صنفی اصحاب رسانه، ویروس کرونا و کمک مومنانه، بسیج و اقدامات جهادگرانه بسیجیان، محرومیت‌زدایی، ایثار، شهادت و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آسیب‌های اجتماعی، بصیرت، دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه بودند.

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی بیان کرد: همچنین آثار برگزیده استانی هم که به جشنواره کشوری هم راه پیدا کرده اند، در روز پنجم اسفندماه در تهران مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

او از کلیه اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران دعوت کرد که برای جشنواره ابوذر سال ۱۴۰۰ آثار تولیدی شان را آماده کنند تا سال آینده استان مرکزی حضور درخشان در سطح ملی داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.