فرمانده انتظامی استان ایلام :

خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهدا توفیق الهی است

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های گرانبهای انقلاب و نظام هستند، گفت: خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهدا ، یک توفیق الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید حسن رحیمی ، گفت: واژه‌های گذشت و فداکاری را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که آن‌ها با دل بریدن از همه لذت‌های دنیا، پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.

او اظهار کرد: خانواده شهدا نماد صبر، استقامت و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مجاهدت با استکبار در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: آشنایی نسل جوان با شهدا و آرمان‌های آنان با توجه به هجمه‌های فرهنگی وسیع استکبار جهانی وظیفه اصلی و خطیر همه مسئولان است.

 القاصی مهر اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است و امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه نهاده شده، ادامه دادن راه شهدا است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.