نمایشگاه MWC بارسلونا با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود

مسئولان نمایشگاه MWC بارسلونا پیش بینی می‌کنند با انجام آزمایش و اعمال محدودیت‌های کرونایی میزبان ۵۰ هزار شرکت کننده باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین نمایشگاه بزرگ در صنعت الکترونیک که قبل از شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار شده بود، نمایشگاه CES 2020 بود. اگر جدول زمانی را به یاد بیاورید، می‌دانید که کرونا در ماه دسامبر شروع به گسترش کرد و نمایشگاه CES احتمالا باعث ایجاد گسترش بیماری کرونا در لاس وگاس شده است. نمایشگاه MWC قرار بود در فوریه سال ۲۰۲۰ برگزار شود، اما این نمایشگاه تجاری به دلیل همه گیری کرونا کاملا لغو شد.

خبرگزاری‌ها گزارش دادند که مدیر عامل انجمن GSM که نمایشگاه‌های سالانه MWC را برگزار می‌کند، قصد دارد نمایشگاه امسال را به صورت حضوری برگزار کند. جان هافمن، مدیرعامل GSMA Limited پیشنهاد می‌کند که برگزاری این نمایشگاه‌ها به مردم کمی امید می‌دهد و اظهار دارد که از اثرات کرونا دور می‌شویم و به حالت عادی زندگی برگردیم.


بیشتر بخوانید


برگزاری نمایشگاه MWC در شانگهای و بارسلونا

نمایشگاه MWC دو مراسم دارد. یکی در بارسلونا که به طور معمول در ماه فوریه برگزار می‌شود و دیگری در شانگهای که در تابستان برگزار می‌شود. سال گذشته GSMA اعلام کرد که MWC بارسلونا برای ژوئن / ژوئیه دوباره برنامه ریزی شده است. در همین حال MWC شانگهای هفته آینده برگزار می‌شود.

در چین آزمایشات گسترده و واکسیناسیون به کشور کمک کرده است تا بیشتر به حالت عادی برگردد. به گفته هافمن، چین به حبابی تبدیل شده است که به دلیل محدودیت‌های موجود در برابر شیوع محافظت می‌شود. نمایشگاه MWC شانگهای انتظار دارد از ۲۰ هزار شرکت کننده استقبال کند، این محدودیت از ۶۰ هزار شرکت کننده است که در سال ۲۰۱۹ نمایش داده شده است.

نمایشگاه MWC بارسلونا با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود

نمایشگاه بارسلونا کمی متفاوت خواهد بود، این یک نمایشگاه بزرگ است. الزامات کرونا ظرفیت این نمایشگاه را کاهش می‌دهد. این نمایشگاه قرار نیست ۱۱۰ هزار نفر شرکت کننده داشته باشد. شرکت کنندگان در نمایشگاه بارسلونا نیاز به ارائه تست منفی کرونا طی ۷۲ ساعت حضور دارند. تست نیز در محل برگزار می شود. انجمن GSMA یک محیط با کمترین تماس را اجرا می‌کند که به بازدیدکنندگان نمایشگاه امکان می‌دهد بدون تماس ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار