نژادپرستی پلیس آمریکا علیه فردی غیرمسلح در متروی نیویورک + فیلم

ویدئویی به تازگی منتشر شده که نشان دهنده ضرب‌وشتم فردی غیرمسلح در متروی نیویورک آمریکا به دست پلیس این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آرتی امروز (جمعه) در گزارش خود اعلام کرد ویدئویی به تازگی از ضرب‌وشتم یک مرد غیر مسلح به دست پلیس نیویورک در مترو این شهر منتشر شده و موج جدید اعتراضات را برانگیخته است.

در این ویدئو افسران پلیس نیویورک آمریکا مردی سیاه‌پوست را با دستان خود گرفته، روی کف ایستگاه مترو خوابانده و با مشت به سر و صورت او ضربه می‌زنند.

انتشار این تصاویر به حدی خشم مردم آمریکا را برانگیخت که پلیس نیویورک ویدئویی که خود فیلمبرداری کرده بود را منتشر کرد و مدعی شد اقدام این مأموران جهت دفاع از خود بوده و فرد مذکور قصد حمله به پلیس را داشته است.

پلیس نیویورک مدعی شد این فرد ۵۰ ساله، به دلیل کشیدن سیگار درون مترو ازسوی مأموران به بیرون هدایت می‌شده که ناگهان به مأموران حمله می‌کند. همچنین گفته می‌شود این فرد دارای سوءسابقه بوده و در سال ۲۰۱۷ سابقه چاقو کشی برای او ثبت شده است.

«پاتریک لینچ» رئیس انجمن خیرخواهان پلیس شهر نیویورک، نیز از اقدام پلیس این شهر دفاع کرده و آن را درست خواند. او همچنین ویدئو‌های منتشر شده در فضای مجازی را باعث گمراهی دانست.

لینچ در سخنانی مدعی شد: «هوداران جرم و جنایت در آمریکا می‌خواهند مردم را گمراه کنند تا آن‌ها متوجه نشوند متروی آمریکا حتی برای پلیس این کشور به جای خطرناکی تبدیل شده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
پلیس آمریکا=حیوان وحشی
آخرین اخبار