عرضه جهانی گوشی Mi 11 آغاز شد

شرکت شیائومی اعلام کرد از تاریخ ۲۵ فوریه گوشی شیائومی Mi 11 را در برخی از کشور‌ها عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دسامبر گذشته گوشی شیائومی Mi 11 در چین رونمایی شد. این گوشی ویژگی‌های خاصی دارد. گوشی شیائومی Mi 11 دارای طراحی پانچ است. به طور کلی گوشی‌های پرچمدار شیائومی در رابطه با طراحی محافظه‌کارانه عمل می‌کنند. تاکنون طراحی‌هایی مثل دوربین پاپ‌آپ و دوربین سلفی در پایین نمایشگر در دیگر سری‌های پرچمدار این شرکت مورد آزمایش قرار گرفته؛ اما گوشی شیائومی Mi 11 از طراحی پانچ بهره برده است. این طراحی به این صورت است که دوربین روی نمایشگر و در سمت چپ پانچ شده و در زیر آن جای داده نشده است. این طرح همان طراحی بوده که در گوشی گلکسی اس ۲۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


طراحی نمایشگر استفاده شده در گوشی Mi 11

نوع طراحی نمایشگر گوشی شیائومی Mi 11، باعث می‌شود نازک‌تر و سبک‌تر به نظر برسد، در این نوع طراحی لبه‌ها به سمت داخل خم شده‌اند، از‌ این‌ رو تا جای ممکن وزن گوشی در کف دست کاربر توزیع می‌شود و راحت‌تر می‌توان آن را در دست گرفت و خسته نشد. وزن این گوشی ۱۹۶ گرم است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هم رده خود مناسب محسوب می‌شود.

شروع عرضه گوشی شیائومی Mi 11 در خارج چین

این گوشی در ابتدا در دسامبر سال گذشته برای بازار چین معرفی و عرضه شد. این شرکت اعلام کرد گوشی شیائومی Mi 11 برای اولین بار در تاریخ ۲۵ فوریه وارد بازارهای خارج از چین می‌شود. در موج اول قرار است در کشورهای آسیایی به فروش برسد. صفحات شیائومی در فضای مجازی اعلام کردند که این گوشی در سنگاپور، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام منتشر می‌شوند و اولین فروش از ۲۵ فوریه آغاز می‌شود. مراسم معرفی رسمی این گوشی در خارج از چین به صورت زنده از طریق صفحات مجازی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار