خودرو نیسان قشقایی ۲۰۲۲ در ماه فوریه معرفی خواهد شد

شرکت نیسان اعلام کرد که مراسم معرفی رسمی خودرو قشقایی ۲۰۲۲ در ماه فوریه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه فوریه قرار داریم و نیسان در حال معرفی سومین معرفی بزرگ محصول خود پس از Frontier و Pathfinder با رونمایی از قشقایی جدید است. کراس اوور جمع و جور با موفقیت بزرگ در اروپا، نقشی اساسی در برنامه این شرکت برای بازگشت به مسیر پس ضررهای بزرگ مالی در چند سال گذشته دارد. مدل نسل سوم پس از یک برنامه گسترده تبلیغاتی در حال معرفی است.


بیشتر بخوانید


از بسیاری از تیزر‌های منتشر شده توسط نیسان تا امروز، ما می‌توانیم موارد زیادی را در مورد طراحی خارجی و داخلی و همچنین برخی مشخصات فنی این خودرو کشف کنیم. خودرو قشقایی ۲۰۲۱ آخرین مدل از این مارک ژاپنی است که چراغ‌های LED جدید C شکل را به خود اختصاص داده است که با استفاده از ۱۲ عنصر جداگانه، پرتو را به صورت خودکار بر اساس شرایط جاده و میزان ترافیک پیش رو تنظیم می‌کند.

مشخصات فنی بدنه خودرو نیسان قشقایی ۲۰۲۲ 

نیسان قبلا فاش کرده بود که سوئیچ تولید در نتیجه کشش فاصله بین محور ۲۰ میلی‌متر برای فضای عقب اضافی، اندازه بزرگی ایجاد می‌کند. همچنین ۳۵ میلی‌متر طول، ۳۲ میلی‌متر عرض و ۲۵ میلی‌متر بلندتر از قبل است. بدنه تغییر شکل یافته همچنین باعث افزایش فضای سر و جلو و عقب و افزایش فضای بین راننده و سرنشین جلو می‌شود. قشقایی همچنین عملی‌تر خواهد بود و پس از پایین آوردن کف و تغییر تعلیق عقب، ۷۴ لیتر ظرفیت بار نسبت به مدل قبلی خود اضافه کرده‌است.

معرفی خودرو نیسان قشقایی 2022 در ماه فوریه

همچنین از نظر فناوری نیز وعده داده شده است که شامل یک صفحه نمایش ۱۲/۳ اینچی کاملا دیجیتال درایور و صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی برای سیستم سرگرمی است. نسخه‌های جذاب قشقایی جدید همچنین دارای صفحه نمایش ۱۰/۸  اینچی بزرگتر و سیستم صوتی ۱۰ بلندگو Bose با ساب ووفر در قسمت بار نصب شده است.

فراتر از فناوری پیشرفته، که شامل شارژ بی‌سیم تلفن‌های هوشمند نیز می‌شود، نیسان قول می‌دهد کراس اوور کامپکت جدید دارای مواد بهتری در داخل کابین با سطح لمس نرم‌تر و حتی ماساژ صندلی‌های جلو است. همچنین یک طرح جدید چرمی Nappa وجود دارد که بیش از یک ساعت طول می‌کشد تا طرح لحاف الماس مانند 3D خود را بدوزد.

معرفی خودرو نیسان قشقایی 2022 در ماه فوریه

در زیر کاپوت آن یک موتور بنزینی ۱/۳ لیتری توربوشارژ با فناوری ترکیبی و انتخابی بین ۱۳۸ یا ۱۵۶ اسب بخار وجود خواهد داشت. نیسان انتخاب بین گیربکس شش سرعته دستی یا CVT را به شرط دریافت موتور ۱۵۶  اسب بخاری به خریداران خواهد داد.

سیستم هیبریدی ePower  یک موتور ۱/۵ لیتری بنزینی با نسبت فشرده سازی متغیر و ۱۵۶ اسب بخار وجود دارد. موتور احتراقی از قدرت خود برای شارژ باتری تغذیه کننده یک موتور الکتریکی ۱۸۷ اسب بخاری استفاده می‌کند که گشتاور ۲۴۳ پوند فوت (۳۳۰ نیوتن متر) را ارائه می‌دهد.

معرفی خودرو نیسان قشقایی 2022 در ماه فوریه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
این چیه دیگه
آخرین اخبار