عامل انتشار اکاذیب در دام پلیس فسا/کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان لارستان

مهم‌ترین حوادث ۲ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خیار با طعم تریاک/توقیف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد در محور لارستان

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو نیسان در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس – لارستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل خیار سبز مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی دقیق از این خودرو، ۲۱۵ کیلوگرم تریاک که به طرزماهرانه‌ای در زیر بار خیار سبز جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستورکار پلیس فارس قراردارد و با تمام توان و قاطعیت با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می‌شود.

کشف ۸۲ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و کرمان

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: طی عملیات مشترک پلیس فارس و کرمان، ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان سیرجان مطلع و مراتب را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع دادند.

او افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس فارس و پلیس کرمان، خودرو مورد نظر در محور بافت – سیرجان شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی استان طی بازرسی از خودرو مذکور، ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

عامل انتشار اکاذیب در دام پلیس فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی خبر داد که عامل انتشار اکاذیب بر علیه شاکی در ۱۵ گروه واتساپی بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر انتشار اکاذیب بر علیه وی توسط شخصی ناشناس در ۱۵ گروه واتساپی، رسیدگی به پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های انجام شده و اقدامات تخصصی، ماموران موفق شدند متهم را در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را اختلاف شخصی با شاکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد، بر ضرورت یادگیری فرهنگ استفاده از فضای مجازی در جامعه تأکید کرد.

کشف موتورسیکلت سرقتی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: مأموران کلانتری ایزدخواست شهرستان آباده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، دریافتند که موتورسیکلت توقیف شده دارای سابقه سرقت از استان اصفهان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه راکب موتورسیکلت دستگیر و تحویل مقام قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند، مجهر کنند.

دستگیری ۲ سارق با ۱۱ فقره سرقت در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آن‌ها به ۱۱ فقره انواع سرقت در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم ساختمانی در سطح شهرستان لارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهید ساریخانی این شهرستان با انجام کار‌های فنی و تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه‌ای شامل دریل برقی، سیم برق، کابل برق، انواع هالوژن، کلید وپریز برق، کاغذ دیواری، آیفون تصویری و مقادیر زیادی اموال دیگر به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام گرفته به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف کردند، ادامه داد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

او اضافه کرد: مردم به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری اعضای باند سارقان احشام در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و اعتراف آنان به ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان مرودشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این راستا اعضای یک باند سه نفره سارقان را شناسایی و همه اعضای این باند را طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه سارقان به ۱۷ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ زینلی به دامداران توصیه کرد: در محل نگهداری احشام از موانع فیزیکی از جمله سیم خاردار و دوربین مداربسته استفاده و از افشای اطلاعات محل دامداری خود به افراد غریبه خودداری کنند.

کشف پژو پارس سرقتی به همت مأموران انتظامی شهرستان خنج

فرمانده انتظامی شهرستان خنج از کشف خودرو پژو پارس سرقتی در شهرستان خنج خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی شهرستان خنج اظهار کرد: در پی سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان خنج، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو مسروقه در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد خودرو مسروقه در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه خودرو مسروقه به صورت رها شده در یکی از خیابان‌های آن شهرستان کشف و انتقال داده شد، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.

احتکار میلیاردی پوشاک بچه در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان داراب در ادامه اجرای طرح‌های برخورد با محتکران کالا‌های اساسی مردم، از خبری مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی و به همراه نماینده تعزیرات و نماینده صنعت و معدن، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، یک هزار و ۵۰۰ بسته انواع پوشاک بچه احتکار شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار