لحظات احساسی دیدار یک شیر با ناجی خود + فیلم

فردی که توانسته بود یک شیر را از شکنجه شدن نجات دهد پس از بهبود یافتن شیر به باغ وحش رفت و از برخورد احساسی این حیوان شگفت زده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از لحظه احساسی نجات یافتن یک شیر از سیرکی که او را شکنجه می‌کردند با ناجی خود را در فضای مجازی دست به دست کردند که بسیار جالب است.

زنی که توانسته بود این شیر را از سیرکی سیار در کلومبیا که او را برای انجام حرکات شکنجه می‌کردند، فراری دهد و به جای شکنجه به او غذا دهد، موجب نجات این حیوان شد. شیر نجات یافته، به باغ وحش «کالی» در این کشور منتقل شد و تحت درمان و تغذیه مناسب قرار گرفت.

ویدئوی نخستین دیدار این زن ناجی با شیر نجات یافته که به وسیله ماموران باغ وحش کالی ضبط شده است، بسیار شگفت انگیز است، زیرا شیر به سرعت او را شناخته و برخوردی مهربانانه با ناجی خود دارد.

شیر که در قفس باغ وحش قرار گرفته است بلافاصله با دیدن این زن به سمت او حرکت می‌کند و دست‌های خود را از میان نرده‌ها رد کرده و او را در آغوش خود می‌گیرد و صورت خود را به ناجی زندگی اش می‌چسباند. فرد ناجی نیز از دیدن احساسات این حیوان متعجب و خشنود می‌شود و به این حیوان محبت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خداوند به این خانم خیر دهد با این کار ارزشمندشون
United States of America
محمد
۱۱:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
فوق العاده زیباست البته این ویدئومال چندسال قبل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
فوق اعاده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
این شیر و بسیاری از حیوانات دیگه از بسیاری از سلبریتی های ایران وفادارترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تبارک الله احسن الخالقین درسته که این آیه درباره ی خلقت انسانه ولی خدای مهربان هر چیزی رو به بهترین صورت و با بهترین احساسات و همه موجودات رو از مهر ومحبت و محبت دوست آفریده . الهی استعملنی لما خلقتنی له خدایا مارا برای چیزی که آفریده ای استفاده کن و مارو به کمالمان برسان آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
سردار ایرانی
۲۰:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
آفرین.بعضی وقتها رفتار انسانها رو باهم می بینم،در مقابل بعضی از حیوانات شرمسار میشم!!!!!مثلا اگه یه کوچولو به سگ نیکی کنی،تاابد تو ذهنش میمونه.اما بعضی انسانها یه عمر نون و نمکت رو میخورن،بعدش نمکدون رو میشکنن!!!!!!!!نونبری،زیرآب زدن،خیانت در امانت،هیزی کردن و....خدایا دربرابر تو هیچ شرم و حیایی نداریم.خودت هدایت کن.رحم کن.ببخش.الهی العفو العفو العفو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چه بامزه بود
اذیت و آزار بد است
Germany
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
واو خدای من
آخرین اخبار