یزد ۱۴۰۰ یزد آرزو‌ها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: فضا سازی شهر در استقبال از نوروز با رویکرد "یزد ۱۴۰۰- یزد آرزوها" آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا رسولی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به شروع آمادگی فضای سبز شهر در استقبال از نوروز ۱۴۰۰، گفت: با توجه به اینکه فصل بهار آغاز طراوت و شادابی در طبیعت به خصوص فضای سبز است به همین منظور فضا سازی، زیبا سازی، گلکاری و طراحی‌های خلاقانه در فضا‌های سبز شهر و به منظور زیباسازی هر چه بیشتر شهری در فصل بهار و استقبال از نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است.

او افزود: در استقبال از نوروز امسال با شعار "یزد۱۴۰۰ – یزد آرزوها"، فضا‌های سبز مثلثی میدان شهدای محراب، سه راه آزادشهر، میدان تمدن و سایر تقاطع‌ها نیز رنگ آمیزی آبنما‌های پارک هفتم تیر، پارک آزادگان، پل‌های زیرگذر سطح شهر اجرا شده که تا پایان سال جاری برنامه‌های دیگر سازمان نیز اجرا و به بهره بهره برداری خواهد رسید.

سید علیرضا رسولی اظهار داشت: نوروز امسال نیز مانند سال‌های گذشته، ولی با حجم و کیفیت بیشتر مکان‌هایی رصد شده و المان‌های ویژه نوروزی متناسب با مکان‌های مختلف در نظر گرفته شده وکار‌های بسیار زیبا با همکاری مشاوران، پیمانکاران و همکاران سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سطح شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار