معرفی خودرو؛

امکاناتی جدید فورد پوما ۲۰۲۲ با موتور تقویت شده

فورد پوما ۲۰۲۲ با موتور تقویت شده و با ۲۰۰ اسب بخار قدرت در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نظر می‌رسد سازنده Blue Oval قصد دارد روی نسخه‌های بی شماری از کراس اوور جدید خود کار ‌کند. فورد پوما ۲۰۲۲ جدیدترین ترکیب، در ترکیب غنی کراس اوور‌ها و شاسی بلند‌های این شرکت خواهد بود. پوما در آینده نزدیک به نمایندگی‌های اروپا راه پیدا می‌کند.

اکنون، دوربین‌های جاسوسی نوع ST آن را گرفتند، قطعاً اسپرت و دراماتیک‌تر از مدل معمولی به نظر می‌رسد.  پوما ST ۲۰۲۲ دارای سپر‌های مختلف، اسپویلر عقب و ترکیبات جدید مربوط به اگزوز است. ارتفاع سوار شدن نیز در این خودرو جدید کاهش یافته است. در داخل، یک کراس اوور کوچک با دوخت کنتراست قرمز، فرمان اسپرت و یک صفحه نمایش کاملاً دیجیتال را ارائه می‌دهد.

در مورد پیشرانه، پوما قدرت بیشتری و شتاب بهتری ارائه خواهد داد. فورد پوما ST کاملاً جدید ۲۰۲۲، طبق جدیدترین عکس‌های جاسوسی شگفت انگیز به نظر می‌رسد. کراس اوور جدید به شدت استتار شده بود، اما بیشتر ویژگی‌های خارجی آن در زیر پلاستیک ارزان قیمت دیده شده است.

خبرهایی جدید از فورد پوما ۲۰۲۲ با موتور تقویت شده

رنگ آبی این خودرو، بسیار اسپرت و طراحی تهاجمی را ارائه می‌دهد. جلوی ماشین با جلوپنجره مشبک فورد و تصفیه هوا ذوزنقه‌ای مجهز است. اسپویلر جدید در کنار طراحی دریچه عقب فوق العاده به نظر می‌رسد.

خبرهایی جدید از فورد پوما ۲۰۲۲ با موتور تقویت شده

گوشه دریچه‌ها بزرگتر از مدل پایه پوما هستند. کاپوت آنچنان که انتظار داشتیم تغییر نکرده، اما هنوز هم متمایز به نظر می‌رسد. جالب اینجاست که قسمت عقب نسبت به قسمت جلویی تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. نوع ST همچنین به چندین ویژگی جدید مانند چرخ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی اضافه مجهز شده است، ضربه گیر‌ها جدید هستند و ارتفاع سواری آن‌ها از سطح‌ پایه پوما کمتر است.

خبرهایی جدید از فورد پوما ۲۰۲۲ با موتور تقویت شده

فورد پوما ST که در آینده عرضه می‌شود فضای داخلی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. کابین نسبت به کابین Fiesta جادارتر است و پوما ST داشبورد متفاوتی خواهد داشت. موقعیت‌های مختلف صفحه و دریچه‌ها فضای بیشتری را از جلو باز می‌کنند.  صندلی‌ها نیز با روکش‌های چرمی مختلف پیچیده شده اند و همه چیز بسیار تمیز و مدرن به نظر می‌رسد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار