فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

توقیف ۱۷تُن موز احتکاری در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷تُن موز احتکار شده، در بازرسی از یک انبار سردخانه‌ای در حومه شهر زاهدان خبر داد.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی خود از نگهداری مقادیر زیادی موز در یک انبار سردخانه‌ای در حومه شهر زاهدان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۱۷ تُن موز خارجی و داخلی احتکار شده کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش تقریبی کالای احتکاری کشف شده توسط کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی، احتکار کالا را یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار