مسدود شدن جاده دارخوین به شادگان برای کنترل کرونا

سرپرست فرمانداری شادگان از مسدود شدن جاده شادگان از مسیر دارخوین به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دارخوین به عنوان یکی از مناطق پرخطر کرونایی شهرستان به شمار می‌رود که برای کنترل شیوع این بیماری مجبور به مسدود کردن محور ورودی این بخش به شهر شادگان شدیم.

او افزود: نیروی انتظامی، سپاه، بهداشت، هلال احمر و پلیس راهور در مبادی ورودی بخش دارخوین مستقر شدند تا تردد خودرو‌های شخصی به شهر شادگان جلوگیری می‌کنند.

صبری پور با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ آزمایش PCR و ۳۰۰ تست سریع از ساکنان شهرستان به صورت منزل به منزل و حضوری گرفته می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۴۹ بیمار شادگانی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری شده اند، این در حالی است که هیچکدام از بیماران منطقه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند و بیشتر مبتلایان را افراد بدون علامت و یا با علائم خفیف تشکیل می‌دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرستان بیان داشت: این طرح که با هدف تمرکز بر پیشگیری و مراقبت از مبتلایان به کرونا در منزل اجرا می‌شود، موثرترین راه برای پایان دادن به کرونا و کنترل ویروس در افرادی است که به کرونا مبتلا و فاقد علایم هستند.

او تصریح کرد: مبتلایانی که فاقد علایم یا دارای علایم خفیف کرونا هستند، ممکن است با هر روز تاخیر در شناسایی، ناگهان وارد فاز تهاجمی این ویروس شوند که این امر احتمال بستری و مرگ را به شدت افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.