ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان همجوار، رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در لرستان ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، علی سیف،مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان به رسانه‌ها اعلام کرد: ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در برخی از استان‌های کشور به ویژه استان همجوار خوزستان به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش می‌باشد و به طوریکه که ظرف چند روز، وضعیت این استان از آبی و زرد به رنگ قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

او گفت: باتوجه به قدرت سرایت و میزان کشندگی بالای ویروس جدید و از طرفی امکان بسیار زیاد انتقال بیماری از سمت استان خوزستان، لازم است هم استانی‌های گرامی جهت جلوگیری از ابتلای خود و اطرافیان به این ویروس نکات بهداشتی را رعایت کنند.

سیف افزود: با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال مردم تا حد ممکن از حضور و تردد در معابر و مکان‌های عمومی و همچنین شرکت در اجتماعات شادی و عزا و دورهمی‌ها جداً خودداری کنند همچنین جهت حفظ سلامت خود و دیگران حتی الامکان همزمان از ۲ ماسک استفاده نمایید.

او ادامه داد: از آنجایی که ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند لازم است این موضوع جهت جلوگیری از ابتلای فرزندان مورد توجه ویژه قرار گیرد و تا از سفر‌های غیر ضروری اجتناب گردد.

او گفت: به جهت حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلای عزیزان، اجرای کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتر، مورد تاکید است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.