فضای شهر یزد در آستانه سال جدید نونوار می‌شود

رئیس کمیسیون شهر هوشمند از اقدامات شورای شهر در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمید رضا قمی، رئیس کمیسیون شهر هوشمند گفت: شورای اسلامی شهر یزد، با انجام اقدامات گسترده‌ای به استقبال سال جدید می‌رود.

او افزود: یکی از برنامه‌های در حال اجرا، زیبا سازی دیوار‌های سطح شهر با استفاده از تم رنگ‌های خاص و همچنین استفاده از نقاشی خط برای اولین بار در سطح کشور است.

قمی ادامه داد: نقاشی خط، هنری اصیل و ریشه دار در شهر جهانی یزد است که هنرمندان بومی در حال پیاده سازی این هنر بر روی بعضی از دیوار‌های سطح شهر هستند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند اظهار کرد: همچنین گلکاری‌هایی به شیوه‌های جدید از نظر استفاده از نظم در گلکاری و یا استفاده از گل‌هایی مطابق با اقلیم آب و هوایی یزد و استفاده از گل باکس در حال انجام است.

او افزود: در گالری شهری نیز در چند منطقه از سطح شهر، تصاویری بر اساس موضوع و تاریخ به نمایش گذاشته شد و باز پیرایی برخی از پارک‌های سطح شهر به ویژه پارک‌های درون محله‌ای و تجدید آسفالت ۲۵ درصد از مناطق شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

قمی با اشاره به دشواری‌های موجود برای هماهنگی در روند اجرایی اقداماتی مانند آسفالت شهری از بردباری شهروندان در این زمینه تقدیر کرد و از آنان خواست تا با استفاده از مسیر‌های جایگزین با مسئولان در اجرای پروژه‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.