تعطیلی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اهواز به دلیل قطع آب

مدیر کل بحران استانداری خوزستان از تعطیلی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اهواز به دلیل قطع آب طی امروز و لزوم رعایت بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس مدیر کل بحران استانداری خوزستان گفت: به دستور استاندار و به دلیل قطع آب در مناطق مختلف اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اهواز روز سه شنبه تعطیل شدند.

او افزود: به دلیل پاره‌ای از تعمیرات اساسی در تصفیه خانه شماره ۲ اهواز آب برخی مناطق اهواز به ویژه محله‌های واقع در غرب اهوازو بخشی از شرق اهواز با قطع یا افت فشار مواجه هستند

بن عباس اظهار داشت: در حال حاضر گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال انجام‌تعمیرات هستند و تا پایان امشب این مشکل برطرف خواهد شد و با توجه به تلاقی این موضوع با وضعیت قرمز کرونا در شهر اهواز و تبعات ناشی از این مساله به خاطر بیرون رفتن از منزل به دستور استاندار امروز سه شنبه ۵ اسفند ماه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر اهواز تعطیل هستند.

مدیر کل بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: این تعطیلی شامل مراکز بهداشتی و درمانی و بانک‌ها و دستگاه‌های امدادی نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.