اعلام آمادگی باشگاه پرسپولیس برای کمک به زلزله زدگان دنا

باشگاه پرسپولیس برای کمک به زلزله زدگان سی سخت با استفاده از ظرفیت های سازمان‌ها و همکاری با آنها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، این باشگاه با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی و همراهی با آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهر سی سخت، آمادگی خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام کرد.

 در این اطلاعیه آمده است:
متاسفانه بار دیگر تعدادی از هموطنان عزیز ما، به دلیل وقوع زلزله در سختی و دشواری ناگواری گرفتار آمده اند، خوشحال هستیم که بر اثر حادثه، هموطنی را از دست نداده ایم تا خانواده هایی سوگوار شوند اما به همان میزان، و از شرایط دشواری که برای مردم شریف سی سخت ایجاد شده است، ناراحت و آزرده هستیم.

تردیدی نیست که در چنین شرایطی، وظیفه همه ماست که به کمک خانواده های آسیب دیده برویم، آن ها در شرایط دشواری قرار گرفته اند که این امر می تواند جان و سلامت هموطنانمان را به خطر بیندازد.

از سوی دیگر، همه موظف هستیم تا از توان خود برای کاهش آلام هموطنان و بازگشت به شرایط پایدار و مطمئن تلاش کنیم تردیدی نیست که نهادها و سازمان های مسئول، در این امر کوشا و مصمم هستند اما باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن دعوت از تمامی هواداران در سراسر ایران و در دیگر کشورها، دعوت و تقاضا می کند از طریق مبادی رسمی و مطمئن که می دانند برای این یاری، همراه برادران و خواهران خود شوند.

باشگاه پرسپولیس، تک تک مردم شریف این منطقه حادثه دیده را عضوی از خانواده خود، خانواده بزرگ پرسپولیس می داند و با توجه به این که باشگاه، خود در شرایط سختی قرار دارد، آمادگی خویش را اعلام می کنیم تا در همکاری با سازمان های مسئول و مردم نهاد، مانند گذشته از ظرفیت عظیم اجتماعی خود و جامعه چند ده میلیون نفری پرسپولیس، برای جمع آوری کمک های مردمی و هدایت آن ها به سمت هموطنان عزیزمان، استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.