مشارکت ۵ هزار بسیجی خراسانی در طرح شهید سلیمانی

معاون سلامت سپاه امام رضا (ع) گفت: ۵ هزار بسیجی خراسانی به صورت داوطلبانه در طرح ملی شهید سلیمانی مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادقی‌وزین معاون سلامت سپاه امام رضا (ع) گفت: ۵ هزار بسیجی در طرح ملی شهید سلیمانی برای انجام بیماریابی، ارائه خدمات پشتیبانی و معیشتی و انجام امور جاری زندگی فرد بیمار درخراسان رضوی خدمت رسانی می کنند.

 

او افزود: شناسایی بیماران از طریق شبکه محله‌ای، معرفی به مراکز جامع سلامت منتخب، تسهیل هدایت بیمار به درمانگاه، نقاهتگاه و بیمارستان مطابق فرآیند تعریف شده دانشگاه علوم پزشکی، پشتیبانی و حمایت از بیماران در دوره قرنطینه با رفع موانع معیشتی در قالب اهدای بسته‌های کمک معیشتی به خانواده بیماران از جمله خدمات بسیجیان در طرح ملی شهید سلیمانی است.


بیشتر بخوانید


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: رفع موانع شغلی با اخذ و ارائه گواهی مرخصی استعلاجی معتبر و برطرف کردن مشکلات شخصی آن‌ها با خرید و انجام امور جاری زندگی فرد بیمار توسط جوانان بسیجی مومن، امین و معتمد محل از دیگر خدمات این طرح است.

صادقی بیان کرد: طرح مسجد سنگر سلامت به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با همکاری و توافق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کنار مضجع شریف و نورانی حضرت امام رضا (ع) آغاز شد.

او با اشاره به اینکه این طرح پس از مشهد هم اکنون در سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: مسجد سنگر سلامت یک طرح مردم پایه است که از بالاترین سطح علمی برخوردار بوده و با همکاری و مشارکت نیرو‌های خبره و آموزش دیده به اجرا در آمده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: دست کم پنج هزار بسیجی نیز در همین ارتباط با هدف فعالیت موثر و نتیجه بخش آموزش دیده‌اند و در حال حاضر نیز این طرح با نام جدید شهید سلیمانی در حال اجرا است.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.