خارج کنندگان مرغ از همدان مجازات می شوند

معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: خروج مرغ از استان ممنوع است و برای خارج کنندگان مرغ از این استان، مجازات اعمال میشود.

خارج کنندگان مرغ از همدان مجازات می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پور مجاهد معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با همکاری دستگاه قضایی مجازات‌های سنگین برای مرغداران و کشتارگاه‌های متخلف اعمال می‌شود.

او افزود: برخی مرغداری‌ها که نهاده مورد نیاز مرغداران در اختیارشان قرار گرفته است و در شرایط امن و راحت جوجه ریزی کرده اند، اکنون محصول خود را به جای عرضه در بازار استان همدان، مرغ را غیرقانونی روانه سایر مناطق کشور می‌کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه این دسته از مرغداری‌ها شناسایی شده اند، و با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد، بیان کرد: تامین مرغ مورد نیاز مردم استان در اولویت است و تا زمانی که این مهم محقق نشود کشتارگاه‌ها و مرغداران حق خروج مرغ زنده و کشتار شده از استان را ندارند.

پور مجاهد گفت: در روز‌های اخیر چند واحد مرغداری، کشتارگاه و واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جرائم سنگینی برای آن‌ها صادر شده است.

او هشدار داد: کشتارگاه‌هایی که نسبت به مصوبات ستاد تنظیم بازار بی اعتنایی کنند و در حق مردم استان اجحاف می‌کنند سهمیه مرغشان قطع و از ادامه فعالیتشان جلوگیری می‌شود.

او یادآوری کرد: در روز‌های آتی برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا، مرغ منجمد نیز علاوه بر مرغ گرم در بازار استان توزیع می‌شود.

این مسئول همچنین به بهبود وضعیت توزیع روغن اشاره کرد و افزود: تنها کارخانه روغن استان جوابگوی نیاز مردم نیست و برای افزایش تامین روغن از دیگر کارخانه‌های کشور تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از مردم خواست از خرید هیجانی و مازادروغن خودداری کنند تا التهاب بازار کاسته شود.

پور مجاهد همچنین با هشدار به اتحادیه گوشت قرمز همدان، گفت: این تشکل نسبت به مصوبات ستاد تنظیم بازار و نرخ مصوب توجه کافی ندارد که باید نظارت بیشتری بر عملکرد آن انجام شود.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: مرغ گرم ، گوشت قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
نظارت ، نظارت و نظارت