پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت روز مهندس

مسئولان خوزستان در پیام های جداگانه ای ۵ اسفندماه، روز مهندس را به مهندسان صنعت نفت تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای 5 اسفند، روز مهندس را به تلاشگران و مهندسان این مرز و بوم تبریک گفتند.

تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  به مهندسان صنعت نفت

در متن پیام سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران آمده است: ۵ اسفند ماه زاد روز دانشمند برجسته ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی (روز مهندس) نامگذاری شده است تا با تعامل در ابعاد شخصیتی یکی از مشهور‌ترین چهره‌های علمی ایران به جایگاه، منزلت و نقش والای تلاشگران این عرصه پرداخته شود.

روز مهندس روز پاسداشت اندیشه، فکر، خودباوری ابتکار، نوآوری، تجلیل از سرمایه‌های علمی و قدردانی از مهندسانی است که با دانش و مهارت، یافتن و ساختن راه، فرصت و مسیر تازه‌ای در راه پیشرفت و سازندگی کشور ایجاد می‌کنند و در این میان مهندسان صنعت نفت خاصه صنعت حفاری به عنوان نیروی فعال و پویا با تکیه بر دانش بومی نقش محوری در طراحی، برنامه ریزی و راهبری سفر به اعماق زمین جهت دسترسی به مخازن و استخراج نفت و گاز ایفا می‌کنند.

امید است به فضل خداوند متعال و با الهام از فناوری‌های نوین و خلاقانه و توان علمی و فنی، شاهد توسعه و تعالی، شکوه و اعتلای میهن اسلامی باشیم.

ضمن عرض تبریک این مناسبت و قدردانی از زحمات تلاشگران این عرصه، توفیق روز افزون مهندسان فرهیخته به ویژه مهندسان همکار در خدمت به کشور را از صانع هستی بخش و بی نظیرترین مهندس نظام آفرینش آرزومندم.

۵ اسفندماه یادآور خلاقیت‌ها و نوآوری‌های مهندسان ایرانی است

در پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه آمده است:

۵ اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره‌های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است، یادآور خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها، خودباوری‌های مهندسان این سرزمین است، آن‌ها که به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادر هستند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرای مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه جامعه نظام مهندسی شهرستان امیدیه تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: روز مهندس ، صنعت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.