استاندار خراسان شمالی خبرداد ؛

تصویب ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بجنورد

شجاعی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۴۹ طرح توسعه‌ای شهرستان بجنورد و بهره‌برداری آن مصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان در روستای بدرانلوی بجنورد گفت : طرح‌ها بر اساس اولویت در حوزه‌های مختلف مانند راه‌های روستایی و آبرسانی در نظر گرفته شده است که ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی، ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح‌های بخش خصوصی پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید 


او گفت: بازسازی و توسعه حرم امامزاده عباس و توسعه مجموعه مفخم از جمله طرح‌های مهم شهرستان بجنورد است که می‌تواند موجب تحول در حوزه‌های مذهبی، گردشگری و فرهنگی استان شود.


شجاعی با بیان اینکه طرح‌ها برای تامین اعتبار و اجرا باید اولویت بندی شود، افزود: طرح‌هایی که با تزریق اعتبارات اندک قابل تکمیل است باید قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

او  در خصوص درخواست برای افزایش سرانه آرد شهرستان بجنورد گفت: بر تامین نیاز‌های مردم تاکید دارم، اما اینکه سرانه آرد را بالا ببریم، ولی کنترل و نظارتی بر چرخه توزیع آرد نداشته باشیم، قابل قبول نیست.


شجاعی با بیان اینکه سرانه آرد باید در تمام روستا‌ها برابر باشد، افزود: سازمان‌های مربوطه و فرمانداری بجنورد باید در نشستی سرانه آرد شهری و روستایی را تعیین کنند و یکسان سازی این سرانه در روستا‌ها باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.


در این نشست ۹ طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرکز استان بررسی شد.


بر اساس این گزارش ۳۶ طرح بجنورد از محل اعتبارات استانی، چهار طرح از محل اعتبارات شهرداری و ۹ طرح بخش خصوصی با آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.