وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام مطرح کرد؛

حضور پیدا نکردن شرکت مخابرات در نمایشگاه انتقاد‌های زیادی داشت/ اولین مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی فردا در تهران افتتاح می‌شود

نمایشگاه تله کام ۹۹ امروز با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطلات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) امروز با حضور  محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد. وزیر ارتباطات در حضور جمعی از خبرنگاران گفت: ساله سختی را پشت سر گذاشتیم شاید زیاد شنیده نشد اما ما تمام تلاشمان را کردیم تا ۱۴ میلیون دانش آموز ۱ میلیون معلم ۱۴۰ هزار استاد و طلبه بتوانند آموزش مجازی در سال گذشته داشته باشند. او در ادامه درباره شرکت ملی پست گفت: پست رشد ۴ برابری ظرفیت حمل و نقل داشت و شبکه پستی به اشباع رسید. فردا اولین مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی در تهران افتتاح  و تا اردیبهشت همه مراکز هوشمند می‌شود. 

وزیر ارتباطات راجع به شرکت مخابرات ایران توضیح داد: چه در عرصه تولید برای مودم خطوط فیبر نوری، تجهیزات انتقال سه شیفت کار می‌کردند و در واقع فشار زیادی روی شرکت مخابرات بود. او در ادامه گفت: ما در بخش توسعه، کنار مخابرات هستیم و تعرفه خدمات این شرکت را افزایش می‌دهیم البته این موضوع به دلیل جبران بدهی  شرکت مخابرات نیست.

جهرمی در ادامه درباره حضور پیدا نکردن شرکت مخابرات در نمایشگاه تلکام گفت: شرکت مخابرات ایران که از حامیان اصلی این نمایشگاه است، امسال حضور پیدا نکرده و همین موضوع انتقادات بسیاری را به همراه داشت. وزیر در رابطه با سختی اپراتورها در  سال گذشته گفت: همراه اول، ایرانسل و رایتل همه بارهای سنگیتی رو تحمل کردند که رفاه برای مردم در شرایط کرونا فراهم شود.

جهرمی با توجه به برگزاری نمایشگاه تلکام  و با وجود سختی‌های موجود برای برگزاری این مراسم و عقب افتادن آن به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: امروز بعد از یکسال کرونا، تولید و عرضه کنندگان فناوری دور هم جمع شدند تا دستاورد یک ساله خود را به اشتراک بگذارند. وزیر ارتباطات در آخر گفت: ما همه از یک خانواده هستیم و اگر  فردی که تصمیم اشتباه می‌گیرد از ما نیست.

نمایشگاه تلکام


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیگه ازت خوشم نمیاد
آخرین اخبار