مختاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حزب اراده ملت برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت خود را آغاز کرده است

سخنگوی حزب اراده ملت درباره برنامه حزب متبوع خود برای انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.

اسماعیل مختاری سخنگوی حزب اراده ملت در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوع خود برای انتخابات سال آینده گفت: حزب اراده ملت برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تلاش‌های خوبی را آغاز کرده است. در تلاشیم تا مشارکت خوبی را در شهرها و روستاهایی که نیروهایمان در آنجا حضور دارند رقم بزنیم، از همین رو برای آنها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و در نهایت افرادی که از امکان رای آوری بالایی نسبت به سایر ین برخوردار هستند انتخاب خواهند شد.

او ادامه داد: در حال آموزش هستیم و کمک های فکری و آموزشی زیادی به آنها ارائه خواهیم داد. بنابراین جلسات متعدد، کلاس های آموزشی و هم فکری بالایی با آنها داریم و در نهایت مشخص خواهد شد که کدام یک از این افراد نامزد حزبی ما خواهند بود. البته در انتخابات ریاست جمهوری نامزد اختصاصی نداریم، اما از یک نامزد اصلاح طلب و همسو حمایت خواهیم کرد .

مختاری افزود: نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان یک نهاد تازه‌ است که به تازگی متولد شده و بخشی از برنامه‌هایی هم که دارد این است که حتما بر روی افراد صرفا اصلاح طلب اجماع شود و برنامه های دیگری که دارند را مثبت ارزیابی می‌کنیم؛ البته مستقل عمل کردن ما به این معنا نیست که با این نهاد مخالف هستیم.

سخنگوی حزب اراده ملت گفت: اگر نهاد اجماع ساز در مدت پیش رویش بتواند به هدف مورد نظر خود برسد بسیار خوب است، البته که مدت زمان بسیار کمی داشته و با توجه به عملکردی که در سطح اقتصاد و جامعه وجود دارد و باتوجه به عملکرد مجلس قبل و هم دولت فعلی بعید است که بتوان بدنه اصلاح طلبان را در این انتخابات به صحنه آورد، مگر اینکه اتفاق معجزه آسایی در زندگی مردم رخ دهد، وگرنه در این مدت کم اگر این اتفاقات رخ ندهد بعید است که نهاد اجماع ساز بتواند مردم  را پای صندوق های رای بیاورد.

فعال اصلاح طلب تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت حسن روحانی توسط اصلاح طلبان روی کار آمد اما پاسخ درخوردی نسبت به عملکرد او به مردم داده نشده؛ بعید است که اتفاق خاصی رخ دهد، البته از این نظر که به این جمع بندی رسیده اند که دیگر سمت نامزد اجاره ای نروند اقدام مثبتی است، اما اینکه این موضوع بتواند موجب اجماع مردم شود را کافی نمی دانم، زیرا در حال حاضر مردم بیش از هر چیز دیگری نیاز به پاسخ دارند اما تا حالا پاسخ داده نشده که این عملکر ضعیف ناشی از چیست؟ البته حرف هایی زده شده، اما کافی نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
یاز نزدیک انتخابات شدیم احزاب یک شبه و یکبار مصرف ظاهر شدند
آخرین اخبار