پویش بانوی مهربانی حامی کودکان نیازمند

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه " آبشار عاطفه‌ها" در همدان از برگزاری پویش بانوی مهربانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مهری مکاری گفت: پویش بانوی مهربانی مزین به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با هدف کمک به کودکان نیازمند اجرا، و کمک‌های جمع‌آوری شده، هزینه تهیه نوشت افزار و اسباب بازی برای کودکان نیازمند می‌شود.

او با اشاره به جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان نیازمند محروم گفت: این پویش با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دفتر امور بانوان استانداری‌های کشور و همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان با اشاره به زمان آغاز برگزاری پویش «بانوی مهربانی» از ۱۵ بهمن و ادامه آن تا ۲۹ اسفند، از علاقمندان و خیران برای شرکت در این پویش اجتماعی دعوت کرد.

وی با تاکید به اینکه افراد با ارسال کتاب و اسباب بازی و نیز کمک‌های نقدی خود به بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، در کمک‌رسانی به کودکان محروم همراه شوند، افزود: مجموعه خیریه آبشار عاطفه‌ها در میدان دانشگاه خیابان عارف بالاتر از باغ نظری (میراث فرهنگی) طبقه دوم پلاک ۱۱۰ آماده دریافت این کمک‌هاست. تلفن‌های ۳۸۳۱۶۸۰۰ و ۳۸۳۱۶۴۳۸ نیز آماده راهنمایی خیران است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.