فرمانده قرارگاه نجف در غرب کشور:

شهید قهاری اسوه اخلاق و نظم بود

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور گفت: سردار شهید سعید قهاری سعید نخستین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اسوه اخلاق و نظم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور در یادواره نخستین فرمانده شهید سپاه نهاوند گفت: سردار شهید سعید قهاری سعید نخستین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مصادیق بارز آیه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه» هستند که بر پیمان خود در مقابل مستکبران ایستادگی کردند و هیچ تزلزلی در مسیر راه بر آن‌ها وارد نشد.

او به حماسه و شجاعت شهید سعید قهاری سعید نخستین فرمانده سپاه نهاوند در طول ۸سال دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مبارزه با گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در غرب کشور اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار بر عهد و پیمان خود با خدا صادق بودند  و از ابتدای حرکت حضرت امام (ره)  با فداکاری و از خودگذشتگی در صحنه‌های مختلف بخصوص در مواجه و مبارزه با ضد انقلاب در غرب کشور به تکلیف خود عمل نموده و پوزه استکبار را به خاک ذلت مالید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف یادآورشد : در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی شهیدانی مانند سعید قهاری سعید در کنار ملت قهرمان ما به عنوان ملتی سرافراز از ابتدای انقلاب و در مسیر پیروزی و مبارزه با مستکبرین با اخلاص و صداقت در همه صحنه‌ها با حضور پرشور خود دشمنان را خوار و ضعیف کردند.

سردار عظیمی گفت: همیشه جمعی  از ملت، علمداران مقابله با ضد انقلاب و استکبار جهانی بودند که این شهید هم یکی از آن‌ها بود که در اوج قله عزت و افتخارات این مردم قرار گرفتند.

او بیان کرد: او نیز مانند شهید سلیمانی مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اسلامی در مبارزه با دشمنان بودند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: زمانی در این کشور همه منابع در اختیار آمریکایی‌های جنایتکار بود و اجازه رشد به این ملت را ندادند ، اما امروز فرزندان این ملت به عنوان من ینتظر در همه عرصه‌ها حماسه‌ها می‌آفرینند.

سردار عظیمی افزود: امروز در صحنه‌های مختلف علمی، علوم دفاعی فرزندان قهرمان ما به عنوان سربازان در رکاب رهبری موشک‌ها را خودشان طراحی می‌کنند و می‌سازند و به دستور رهبر بر سر جنایتکاران فرود می‌آورند.

او اظهار کرد : دشمنان این مردم و انقلاب بدانند ملت ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان، ولی فقیه هستندو به رهبری سید علی از هیچ دشمن و ابرقدرتی ترس ندارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمنان باید این را بدانند ملت قهرمان ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان، ولی فقیه هستند و بدانید که راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت بزرگ ندارید.

سردار عظیمی افزود: امثال این شهیدان با تکیه بر نیروی ایمان به سوی جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

او بیان کرد: امروز آمریکای جنایتکار و هم پیمانان و متحدانش تحریم‌های شدیدی را علیه ملت ایران برای به زانو درآوردن انقلاب اعمال کرده‌اند و در شرایط کرونا از دادن دارو به ایران امتناع می‌کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار