اردویی با طعم آموزش برای کارآموزان قضایی البرز

دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز گفت: اردوهای کارگاهی کارآموزان قضایی البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین اعظمی چهاربرج، با بیان این که به منظور کاربردی نمودن آموزش کارآموزان قضایی، مرکز آموزش بدوخدمت دادگستری کل استان البرز برای اولین بار در کشور اردوهای کارگاهی-آموزشی کارآموزان قضایی را طراحی و اجرا کرد، گفت:در این مجموعه اردوها، پس از ارائه آموزش های عملی و برگزاری کلاس های مرتبط، برنامه ریزی برای حضور در نهادهای مجری یا همکار در اجرای دستورات قضایی انجام شد.

او افزود: به نحوی که بعد از اتمام پودمان های مرتبط با سرقت یا جعل و استفاده از سند مجعول، کارآموزان در اداره آگاهی حاضر و از نزدیک در جریان نحوه اقدام پلیس بعد از صدور دستورات قضایی قرار گرفتند.

دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز گفت: در این راستا از زندان مرکزی کرج، اجرای احکام مدنی، اداره بهزیستی، اداره پلیس آگاهی، اداره پزشکی قانونی، گمرک پیام و دادگاه خانواده بازدید به عمل آمد.

او با تاکید بر این که کارآموزان در این بازدیدها ابتدا با روسای هر مجموعه جلساتی را برگزار و از کم و کیف فعالیت آنها اطلاع کسب می کنند افزود: در ادامه با همراهی کارشناسان از بخش های مختلف آنها بازدید می کنند.

اعظمی چهاربرج با تبیین دستاوردهای این اقدام گفت: آشنایی با تقاضاهای ادارات همکار با دادگستری و اطلاع از مشکلات داخلی آنها در روند رسیدگی به پرونده های قضایی، ایجاد زمینه برای تعامل بهتر در آینده و همچنین اطلاع از تناقض در میان احکام قضایی و بخشنامه های داخلی این مجموعه ها از جمله ثمرات این بازدیدها بوده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.