رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

سامانه ناپایدار جوی فردا وارد استان اصفهان می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار بارشی فردا وارد استان اصفهان می‌شود و وزش باد و بارش باران و برف را برای اکثر مناطق به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز و ورود موج ناپایدار از فردا و فعالیت آن تا اوایل روز جمعه در سطح استان است.

افزایش ابر در مناطق غربی

او افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق غربی جنوبی گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران آغاز می‌شود، ابراز داشت: طی روز پنجشنبه در سایر مناطق بارش با شدت کمتر خواهیم داشت.

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما

او با اشاره به کاهش محسوس دما از اواسط پنجشنبه تا روز شنبه بین هشت تا ۱۲ درجه به ویژه در شرق استان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای استان اصفهان تغییر محسوسی را نخواهد داشت.

سیدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۷ و منفی ۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ابراز داشت: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و ورزنه با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.