بسته اخبار حوادث امروز ۵ اسفند ماه ۹۹؛

کشف ۲۴ تن شکر احتکار شده در اردبیل/ دستگیری شکارچیان غیرمجاز پرندگان وحشی در مشگین شهر

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۴ تن شکر احتکار شده در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴ تن شکر احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی شکر در یک انبار در شهرک حافظ شهر اردبیل، مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت عمومی به آدرس این انبار اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۲۴ تن شکر که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه محتکر با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد؛ تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز پرندگان وحشی در مشگین شهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر در حین گشت و کنترل زیستگاه‌های مشگین غربی دو گروه زنده گیری غیرمجاز پرندگان وحشی از نوع سهره طلایی را دستگیر کردند.

یوسف محمدی گفت: از این صیادان متخلف ۴ بال پرنده سهره طلایی و ادوات صید اعم از ۴ عدد قفس و دو رشته تور صیادی زنده گیری کشف و ضبط و پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

او افزود: هرگونه شکار و صید حیات وحش تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف مربوط به شکار، زنده گیری و نگهداری غیر مجاز پرندگان وحشی و شکاری و سایر گونه‌های حیات وحش را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار