کرونا جان یک بوشهری دیگر را گرفت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کرونا جان یک نفر دیگر را گرفت تا مجموع قربانیان این ویروس در استان به ۸۸۱ نفر برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۷۷ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار هم از بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد هفت نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا به ثبت رسید که آقایی است با ۸۶ سال سن و سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت.


بیشتر بخوانید


کشمیری افزود: مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۸۱  نفر رسیده است که از این تعداد ۱۶ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۶ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۹ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۹۵۳ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.

کشمیری افزایش آمار مبتلایان را زنگ خطری برای استان برشمرد و از مردم خواست دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.