قطع ۱۳ ساعته آب در اهواز به زنگ آخر رسید/ آب در لوله کشی‌ها جاری می‌شود

مدیر آب و فاضلاب اهواز از پایان عملیات تعمیرات در تصفیه خانه شماره ۲ و ۴ این کلانشهر خبر داد و گفت: تا ساعتی دیگر آب در لوله کشی‌ها جاری می‌شود.

غلامرضا صفر نژادی مدیر آب و فاضلاب اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پی شکستگی لوله‌های انتقال آب در تصفیه خانه‌های شماره ۲ و ۴ این کلانشهر راس ساعت ۴ بامداد، رفع مشکل و تعمیر شبکه آب در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی آب و فاضلاب اهواز از همان ساعات اولیه عملیات تعمیرات شبکه آغاز شد و هم اکنون پس از تلاش حدودا ۱۳ ساعته عملیات ترمیم شبکه به پایان رسید.

صفر نژادی اظهار داشت: با توجه به اینکه طی مدت مذکور آب بسیاری از منطق کلانشهر اهواز قطع شده بود، اما با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری و آتش نشانی در تامین آب موردنیاز شهروندان به وسیله ۱۵۰ تانکر آبرسانی سیار مشکل تا حدودی مرتفع شد و از مردم اهواز بخاطر صبوری تا اتمام پروژه تعمیر کمال تشکر و قدردانی دارم.

براساس این گزارش؛ آب مناطق از اهواز شامل؛ کیان آباد، کیانپارس، سیدخلف، کیانشهر، زردشت، امانیه، لشکر، کمپلو شمالی و جنوبی، گلستان، کوی سعدی، عین ۲، ملاشیه، کوی مندلی، کوی نیرو، الصافی، کوی علوی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، فرهنگ‌شهر، کوی استادان، منازل صدا و سیما، آخر آسفالت، زند، جمهوری و پاداد قطع و با دستور اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، اداره‌ها و به جز دستگاه‌های خدمات رسانی به دلیل لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا تعطیل شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.