برد قاطع تیم فوتبال پاس در غیاب سرمربی

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج با عملکردی مطلوب در غیاب مهدی پاشازاده، شهرداری بم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج با عملکردی مطلوب در غیاب مهدی پاشازاده، شهرداری بم را شکست داد.

در نخستین روز از مسابقات مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور تیم پاس همدان با نتیجه ٠-۳ از سد تیم شهرداری بم گذر کرد.

مهدی پاشازاده سرمربی پاس همدان از غایبان بزرگ بازی بود که به علت اختلافات موجود در اثر حواشی اخیر پاس بر روی نیمکت پاس  حضور نداشت و وظیفه رهبری پاسی ها بر عهده ابوالقاسم سیانکی بود.

تیم شهرداری بم در زمین مسابقه برابر پاس حرفی برای گفتن نداشت و پاسی ها با ترکیب نسبتا جوانی وارد میدان شده بودند که از همان دقایق ابتدایی بازی را در اختیار گرفتند و خستگی در بازیکنان شهرداری بم مشهود بود زیرا آن ها مسافت طولانی بم تا همدان را با استفاده از اتوبوس طی کرده بودند و پاسی ها از این فرصت در زمین خود بهره کافی را بردند و در نهایت پس از حملات متعدد در اواخر نیمه اول بازی ابوالفضل زمردی در دقیقه ۴۵  با یک ضربه سر تماشایی پاس را به گل رساند. پرش زمردی با وجود قد نه چندان بلند او چشمگیر بود.

در ادامه شهرداری بم که اسیر قدرت پاسی ها شده بودند همچنان در زمین مسابقه عقب کشیده بودند و هر از گاهی با حملاتی بی ثمر به سمت پاسی ها یورش می بردند که با وجود دفاع مستحکم پاسی ها این مورد برای آن ها بی فایده بود.

در نهایت رسول رضایی سربیشه بازیکن با سابقه و تاثیرگذار پاس در دقیقه ۸۰ با یک ضربه ایستگاهی دیدنی تعداد گل پاسی ها را به عدد دو رساند و تیر آخر پاس را هم  مقداد اکبرخواه در دقایق پایانی و ۸۷ زد و بازیکنان تیم پاس با اقتدار پیروز میدان لقب گرفتند.

با وجود آن که پاس از ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود اما صاحب موقعیت های بسیاری برابر شهرداری بمی شد که این روزها حال خوشی در لیگ دو ندارد.

تیم فوتبال پاس همدان با ترکیب احمد محرابی، محمدرضا پایداری، محمدرضا عنایتی، رضا ایار، ابوالفضل زمردی، امین‌کاشفی، رسول رضایی، کامبیز محمودی، سیامک رضایی، الیاس صالحی و موسی شهبازی وارد زمین مسابقه شد و در مقابل آن تیم فوتبال شهرداری بم و شاگردان حسین چهاردانگی با ترکیب داود عزتی، علی گلستانی، ارمین محمدی، شهاب شهدادنژاد، حسین رزم‌پوش، سید علیرضا حسینی، فرزاد درویش زاده، امیر علی عسکریان، یاسر رحیمی، کیوان کدخدازاده و عماد وظایفی برابر پاسی ها در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج صف آرایی کردند.

قضاوت بازی بر عهده علی صباحی بود و کوروش صارمی، مسعود مرادی و حمید جودکی به ترتیب کمک اول و دوم و داور چهارم بودند و ناظر بازی شاهو اصلانی از کردستان بر بازی نظارت داشت.

آوالان کامیاران و شهرداری بندرماهشهر دیگر تیم های لیگ دویی بودند که با برتری مقابل حریفان خود به همراه پاس همدان به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کردند.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه پاس با کمبود امکانات درگیر حواشی شده ...باز دم بازیکنان گرم که در این مسابقه پیروز شدند
آخرین اخبار